• Informacje na temat:

    tansze buty

Artykuły na temat: tansze buty
  • Ikoniczne buty za grosze?

    Dobra wiadomość dla miłośniczek serialu "Seks w wielkim mieście"! Buty inspirowane słynnymi (i piekielnie drogimi) szpilkami Carrie Bradshaw są już do kupienia w popularnej sieciówce.

  • Jak zaimpregnować buty ze skóry

    ...szczoteczką na skórę. Nie szkodzi, gdy pozostaną smugi. Po 15-20 minutach wetrzyj wosk w skórę ściereczką (możesz wykorzystać starą skarpetkę). Możesz ogrzać buty suszarką do włosów, by wosk szybciej się...

  • .... Dostaniemy tam nie tylko plecaki i przybory, ale także strój na szkolne uroczystości, na lekcje w-f oraz buty i kapcie. Zróbmy zakupy już teraz, bo tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego ceny wzrosną...

  • Kody rabatowe – przyjaciele Twojego portfela

    Zaradne kobiety, wykorzystując swój spryt wydają mniej, ale nie odmawiają sobie tym samym przyjemności. Robią to w bardzo prosty sposób. Korzystają z kodów rabatowych online, dzięki którym wymarzona sukienka, torebka czy buty są tańsze nawet o kilkadziesiąt procent. W jaki sposób można ich używać?

  • Zamiast kupować modne buty z płótna, spróbujmy zrobić je same.

  • Uszyj sobie espadryle

    Zamiast kupować modne buty z płótna, spróbujmy zrobić je same.

  • Deichmann świętuje z klientami 100. urodziny!

    Akcji urodzinowej Deichmann nie sposób będzie nie zauważyć. Przez cały jubileuszowy tydzień o jej atrakcjach klientów informować będą materiały na terenie całego sklepu, które zobaczymy już na bramkach przy wejściu. Dzięki temu już niebawem będziemy mogli nabyć wymarzone buty z kolekcji jesień/zima nawet o połowę taniej. W sklepach czekać będą przede wszystkim "must have" sezonu czyli nity! Na...

  • Zakupy jak seks?

    Naukowcy z University of Westminster w Londynie udowodnili, że podczas zakupów i wyprzedaży poziom endorfiny skacze nam do tak, jak podczas stosunku seksualnego. Oznacza to, że kupując nowe buty czy płaszcz, odczuwamy podniecenie.

  • W poszukiwaniu idealnej biżuterii ślubnej

    Suknia ślubna uszyta, buty już czekają w szafie, bukiet ślubny wybrany, fryzura i makijaż zaplanowane, zatem pora zająć się ostatnimi, ale jakże ważnymi detalami, które dopełnią wizerunek panny młodej.

  • Honor zwrócony mieszczańskiemu gustowi

    ..."sportowej", uwzględniającej wygodę i bezpieczeństwo amatorów pieszych wypraw (buty z "rakami"!). Do popularnych rozrywek należało też domowe koncertowanie. Za niezbędny element wyposażenia uchodził...

Dyskusje na temat: tansze buty
  • Re: Zakupy przez internet. Jakie macie doświadczenia?

    Ja tam kupuje na allegro mam ulubionych sprzedawcow, zwrot bez problemu, szybko i na czas, zmierze w domu a nie zmeczona po lazeniu po sklepach i w przymierzalni i jak cos to odsylam, podam wam sprawdzone nicki: -JULANTA- to super tanie buty i malgo_rzata_1 extra sukienki polskiej produkcji, tez duzo tansze niz w sklepach - pozdrorwki

  • "tiulowa beza"

    wszystkim jakie to wygorowane ceny zaplacila za wesele i ze dzieki temu ma klase bo drogie=stylowe. tego sie nie da kupic, to trzeba miec, i mozna miec nawet w sukience za tysiac zl. buty za ponad 500??? rylko ma max za 200 i sa swietne, inne firmy sa jeszcze tansze i nie ustepuja niczym tym za ponad tysiac. na naszej glebokiej zapadlej prowincji, czyli w krakowie jest takie powiedzenie "chlop ze

  • Re: focus na buty

    posiadajac pomocy od najblizszych buciki za 400zl czy marynarka za 200 to dla mnie wydatek po prostu niewiarygodny i nie moge sobie na to pozwolic, dlatego znajduje tansze zamienniki i wcale nie kupuje jak

  • Re: A brand new day

    Zawsze mozna kupowac tansze buty czy spodnice. Juz dobre marki maja w swojej ofercie buty za 200 czy 150 pln. Spodnice czy zakiety tez sa fajne i duzo tansze. Bedac w Paryzu za sok pomaranczowy w kanjpie zaplacilam 10 euro ( 150 ml)!!! To dopiero jest drogo. A jak slysze o kolejnym rozbiorze PL to ogarnia mnie pusty smiech...

  • Konkurs na stroj zwiazany z tematem wieczoru

    zostan carry :)) jeju, jak fajnie... no mnie tez przyszly buty manolo na mysl... ale to by byla lekka przesada. chyba ze kupisz tansze o podobnym fasonie i przyczepisz do nich metke "manolo" :p

  • Re: Jessica Mercedes...

    Ja tez mam torebke z Guess I nawet buty mieszkajac za granica to nie wielki wyczyn miec takie rzeczy bo sa wiele tansze niz w Polsce.. jeszcze jak trafi sie okazja to tym bardziej... wiec wielkie mi cooo!!! Pompon daj spokoj schowaj sie...

  • -

    -

    Aliczee - doskonale rozumiem.. Tez mam straszny bol jak potrzebuje sobie kupic jakies buty - u nas w kazdym sklepie dokladnie to samo - wszystko w tym samym stylu.. A jak juz cos sie uda znalezc(...) najdrozsze w calym sklepie.. I wiesz, buty to ja zawsze kupuje w rezultacie nie takie jak chcialam - nie mam innego wyjscia, bo w koncu musze wybrac z tego co jest.. Ale postanowilam ze na zakupy bede

  • Re: Kto nie przyzna mi racji?

    w Polsce kupuje ciuchy markowe tutaj. Bo sa tansze niz w Polsce a jakosc metek (nawte made in cambodja) jest duzo wyzsza niz Reserved np. Markowe i naprawde drogie ciuchy sa w Londynie w Harrodsie, na(...) kraju, gdzie stosunek zarobkow do cen tych ciuchow nie jest taki skrajny. Na buty Lacosta ktore ostatnio kupilam pracuje tutaj 9 godzin. Nie wiem ile musialabym zarabiac w Polsce zeby tez tyle na nie