• Informacje na temat:

    pieczenie sernika

Artykuły na temat: pieczenie sernika
  • Wierzch sernika nie chce się zarumienić? W 1/2 szklanki letniego mleka rozpuść 1-2 łyżki cukru i szybko posmaruj ciasto. Po 10 minutach pieczenia wierzch...

  • ...ciasto ponakłuwaj widelcem w kilku miejscach. Dzięki temu spód nie wybrzuszy się podczas pieczenia. Pieczenie: sernik lubi dosyć długie piecznie w temperaturze nie wyższej niż 180 st. Jeśli chcesz(...) zagęszczony mąką ziemniaczaną. Studzenie: nie wyjmuj sernika od razu po upieczeniu, tylko pozostaw go do wystudzenia w wyłączonym piekarniku. Zimny sernik wstaw na noc do lodówki – dzięki temu osiągnie...

  • Beza może być wspaniałym wykończeniem sernika i jest prosta w przygotowaniu. Białka (5-6) ubijamy na sztywno, dosypując szklankę cukru. Masą napełniamy...

  • Sernik jaglany bez pieczenia

    Uwielbiam serniki. To jeden z nielicznych wypieków, których mi brakowało na diecie roślinnej. Aby zrobić sobie przyjemność, stworzyłam więc ideał - jeden z moich najbardziej udanych serników jaglanych. Jego delikatną fakturę i smak wspaniale uzupełnia konkretny i wyraźny mus orzechowo-dyniowy. Dla mnie bomba!

  • Sernik drezdeński

    Do pieczenia sernika weźmy twaróg półtłusty zmielony dwu lub trzykrotnie.

  • Puszysty sernik

    Przygotowanie: Przygotuj tortownicę o średnicy 21 cm. Z papieru do pieczenia wytnij koło o średnicy 21 cm i wyłóż nim dno formy. Wytnij również pasek...

  • Sernik czekoladowy

    Ma bogaty smak i aksamitną strukturę.

  • Sernik dyniowy

    To doskonałe warzywo dla maluszków i seniorów. Jedzmy ją jak najczęściej

  • Sernik z rosą

    Najmodniejszy sernik.

  • Sernik nowojorski

    Sernik możesz udekorować listkami mięty lub melisy.

Wideo na temat: pieczenie sernika
  • Zmysłowe smaki: Sernik nowojorski

    Sernik nowojorski bywa nazywany królem wśród serników - i nic dziwnego! Dzięki pieczeniu w kąpieli wodnej jest wyjątkowo puszysty i delikatny. Jego smak podkreślają subtelna cytrynowa nuta i śmietanowa polewa... Uczta dla podniebienia gwarantowana! Polecamy też: PONAD 400 POMYSŁÓW NA SERNIK – KLIKNIJ! Sernik nowojorski – dokładny przepis znajdziesz tutaj. Wejdź! Polub "Zmysłowe smaki" na Facebooku!

  • Śmietankowy sernik

    Przepis na sernik śmietankowy pieczony w kąpieli wodnej. Tradycyjny sernik ma 300 kcal, ten 150.

  • Delikatny sernik z rodzynkami siostry Anastazji i Salomei

    st. C przez ok. 1 godz. Po upieczeniu i wystygnięciu wierzch sernika przyozdobić lukrem cytrynowym. Składniki na lukier cytrynowy: 2 szklanki cukru pudru, sok z 1-2 cytryn. Wykonanie: Cukier

Dyskusje na temat: pieczenie sernika
  • Re: Dlaczego upada sernik?

    Serniki cukierniane są zazwyczaj cienkie (niskie) i są równo upieczone, bo równomierniej są podgrzewane - pieczone. Sernik jest wyjątkowo mokrym "ciastem" i w wyższej formie lub tortownicy pieczenie środka trwa dłużej (dotarcie ciepła do wnętrza sernika). Poza tym sernik pieczony bez tłuszczu (masło, margaryna), jest też równy. Od kilku lat używam pewnego szuwaksu, sernik jest bez tłuszczu

  • Re: Problem z pianą z białek

    Zauważyłam że pomaga pieczenie na niższym poziomie piekarnika niż inne ciasta oraz dodanie mąki ziemniaczanej do piany. Najczęstsze proporcje: ubijam pianę z 4 białek na sztywno, dodaję 1 szkl cukru(...) "sernika z rosą". Może trzymanie ciasta w lodówce przedłuży trwałość bezy ?

  • Re: Wigilia - domowe, czy gotowe potrawy?

    Nie wyobrażam sobie, żebym miała w święta jeść jakąś garmażerkę. Przecież święta to nie tylko jedzenie, dla mnie to także całe, że się tak górnolotnie wyrażę "rytuały" jak pieczenie ciast, wspólne lepienie uszek, przygotowywanie farszu grzybowego... to zapachy, zapachy przypraw korzennych, pomarańczy, sernika, grzybów, jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne. Inną sprawą jest brak czasu, ale

  • Re: Sernik z kakaową kruszonką

    Sorry, ale jak dla mnie sernik powinien być sernikiem, a nie jakimś oblepiańcem. Pieczenie sernika na jakichś kruszonych ciastkach, spodach albo oblepianie kruszonką to jest profanacja tego cudownego ciasta i oszukiwanie samego siebie. A już niedopuszczalne jest dodawanie od masy serowej okruchów i pozostałości z innych, suchych ciast (a słyszałam o takich "metodach" robienia sernika). Sernik

  • Re: Patenty na pieczenie

    Same głupoty, jeśli ciasto jest dobrze wypieczone to na pewno nie opadnie nie ma sensu zostawiać je w piekarniku tylko będzie się suszyć,mąka nie zawiera glutenu gluten się tworzy przy mieszaniu z płynem ciasto ucierane mieszam mikserem a tam trzepaki obracają się w różnych kierunkach i jakos nigdy nie miałem zakalca sernik jeśli dobrze zrobiony nie ma prawa opaść za wyjątkiem sernika

  • Jakie menu na Wielkanoc???

    Ja nie szaleję : tradycyjnie 2 ziemne mięsa, wiejska kiełbasa na ciepło, jajka, 3-4 sałatki, trochę nowalijek - teraz to nawet nie nowalijki , bo wszystko można kupić przez cały rok i sosy do mięs i jaj. Oczywiście również pasztet z wątróbek drobiowych i galart , bo to wszyscy lubią. Ciasto też tradycyjnie: babka , sernik i mazurek . Odkąd mam młodszą synową , zlecam jej pieczenie sernika. Robi

  • ... oj slodko w Dziennikach ....

    no prosze! uwielbiam takie gotowanie i pieczenie, z tego co pod reka :) efekt zawsze jest genialny! Luciu cos mi sie zdaje ze dzis wypieke podobnie, tylko ze mam mleczna czekolade, co mi zostala po ostatnim szalenstwie - bananowym serniku. tak a propos sernika, to w koncu chyba udalo mi sie z tych serkow ichniejszych, ale jeszcze jedna rzecz zawalilam, wiec nastepny raz juz powinien byc idealny

  • Re: ... oj slodko w Dziennikach ....

    no prosze! uwielbiam takie gotowanie i pieczenie, z tego co pod reka :) efekt zawsze jest genialny! Luciu cos mi sie zdaje ze dzis wypieke podobnie, tylko ze mam mleczna czekolade, co mi zostala po ostatnim szalenstwie - bananowym serniku. tak a propos sernika, to w koncu chyba udalo mi sie z tych serkow ichniejszych, ale jeszcze jedna rzecz zawalilam, wiec nastepny raz juz powinien byc idealny