• Informacje na temat:

    kłótnia z chłopakiem

Artykuły na temat: kłótnia z chłopakiem
  • Koniec kłótni! Jesteście siostrami!

    - Mamo! Zrób coś z nią! - do kuchni wpadła 14-letnia Daria. - Ona nam przeszkadza!

  • Miłość, kłótnie i adrenalina

    Gra w trzech hitowych serialach. Nie wywołuje skandali. Od czternastu lat kocha tę samą kobietę, choć przyznaje, że „mieli przejścia”. Przed czym ucieka za wszelką cenę?

  • Kłótnia jest sztuką

    ...nie uwierzą w takie zapewnienia. W praktyce związki, w których kłótnia jeszcze nie zagościła trwają nie dłużej niż od trzech miesięcy. Nie jest to jednak powód do zmartwień, a to dlatego, że warto się(...). Brakuje wspólnych tematów, a kłótnia podgrzewa atmosferę, dostarcza emocji i rozrywki. Pozwala jakoś zorganizować wspólny czas. Ale ile powodów by nie wyliczyć najważniejsze jest to, żeby postawić na swoim...

  • Chłopak na gwiazdkę

    Romantyczna opowieść z gwiazdkową magią w tle.

  • Zrób przyjemność swojemu chłopakowi

    Chcesz okazać swojemu chłopcu uczucia i nie wiesz, jak to zrobić? Wykorzystaj nadchodzący Dzień Chłopaka i złóż mu życzenia.

  • Mój chłopak woli kolegów

    Jestem z moim chłopakiem ponad trzy lata. Od dwóch lat "mieszkamy" razem, choć przyznaję, że pojęcie "mieszkamy" w naszym przypadku ma wiele konotacji...

  • Czy kłótnia może oczyścić atmosferę w związku?

    ...konkretów, spokojnie i tak, by znaleźć wspólne rozwiązanie. Kłótnia z historią w tle Najczęściej wywlekamy więc zaległe historie (przypominając, jak dawno temu mąż popełnił błąd), narzucamy(...) ocenić atmosferę po sporze. O co ta kłótnia? Dla większości z nas jest to wyjątkowo ciężki moment. Zwłaszcza wtedy, gdy żadna ze stron nie chce przeprosić drugiej za przykre słowa...

  • Matka mojego chłopaka mnie nie znosi

    Kiedy Marysia* (18 lat) zaczęła chodzić z Rafałem, zupełnie się nie spodziewała, że za kilka miesięcy jej życie stanie się piekłem. Wszystko przez mamę chłopaka, która za wszelką cenę próbowała rozdzielić zakochanych, stosując nieczyste zagrania.

  • Chłopaki nie płaczą i inne mity na temat wychowania

    ...zabawie. Owszem, ale tak samo jak dorośli czują, myślą, obserwują. I też mają swoje zmartwienia. Tyle, że dzieci nie potrafią racjonalizować. Mają bujną wyobraźnię i wiele spraw wyolbrzymiają. Kłótnia...

  • Zrozum, on ciebie nie chce

    Wracałam z pracy i już na klatce schodowej usłyszałam kłótnię dochodzącą z mojego mieszkania.

Dyskusje na temat: kłótnia z chłopakiem
  • własny dom...co dalej??

    piszę do was bo już nie mam sił,może wy napiszecie czy mam racje. Otóż jestem z chłopakiem ponad 3 lata zdecydowaliśmy się na mieszkanie jest fajnie ale..temat oświadczyn zamknięty,słowo dziecko nie ma o tym teraz mowy bo nie jest gotowy,jeszcze bym to przeżyła ale jeżeli chodzi o spotkanie z moimi teściami na kawę czy cokolwiek kłótnia za kłótnia.. Powiedziałam mu że pogadam z jego rodzicami

  • kłótnia?

    jestem z chłopakiem ponad 4 lata i naprawdę jeszcze nigdy nie pokłóciliśmy się - dochodzi do wymiany zdań, ale nie do kłótni. Sami śmiejemy się z tego, że nie umiemy się pokłócić ...

  • Re: własny dom...co dalej??

    piszę do was bo już nie mam sił,może wy napiszecie czy mam racje. Otóż jestem z chłopakiem ponad 3 lata zdecydowaliśmy się na mieszkanie jest fajnie ale..temat oświadczyn zamknięty,słowo dziecko nie ma o tym teraz mowy bo nie jest gotowy,jeszcze bym to przeżyła ale jeżeli chodzi o spotkanie z moimi teściami na kawę czy cokolwiek kłótnia za kłótnia.. Powiedziałam mu że pogadam z jego rodzicami

  • kłótnia z moim chłopakiem

    moj chłopak nie lubi jak jeżdże do moich koleżanek ponieważ one palą piją i wogóle on ich nie lubi!! zawsze sie o to kłócimy i nie wiem jak temu zaradzić . Proszę mi pomóc

  • Re: Czy można mieć 30 lat i nadal zachowywać się jak dziecko?

    facetowi nic tak bzdurnego nawet do głowy by nie przyszło ;o))) Jak słyszę o naszym zdziecinnieniu to zaczynam wierzyć w boga i w to że nade mną czuwał i chłopakiem mnie stworzył ;o))) dokładnie...Jedno słowo wyrwane z kontextu i już jest kłótnia...

  • Re: kłótnia z moim chłopakiem

    droga Justynko, być może wszystko Twemu chłopakowi wynagrodziłby smaczny posiłek, a potem kochaj go jeszcze oralnie

  • Jestem ze swoim chłopakiem prawie 4 lata

    Jestem ze swiom chłopakiem prawie 4 lata i kłócimy sie bardzo czesto, czasami padaja przykre słowa, nawet chcielismy sie rozejsc, ale miłość robi swoje. ciekawe na jak długo??

  • Re: klotnie caly czas...

    hej ja mam prawie tak samo ja TY tez ciagłe kłótnie z chłopakiem choć cały czas to on cos wymysla ja juz tak dłużej nie moge .. ale ja go kocham za bardzo zeby go zostawic jeszcze ciagle mam nadzieje ze bedzie dobrze...

  • Re: Kłótnia i co dalej?

    To bardzo fajnie ale wczesniej czy pożniej i tak dojdzie do kłotni - ja jestem z moim chłopakiem 6 lat. Do 2 lat wogóle się nie kłociliśmy ale teraz niestety czasem sie zdarza. Nie lubie się kłócić ale za to uwielbiam sytuacje kiedy się przepraszamy:-). Życze powodzenia i obyś tak dalej trzymał. Pozdrawiam :-)

  • problem

    Mam problem. Pokłóciłam się ze swoim chłopakiem z jego winy. Teraz on sie do mnie nie odzywa tak jakbym to ja zawiniła , a przeciez to ja powinnam byc obrażona nie on. Chciałabym się z nim pogodzić , ale nie wiem czy to ja mam wyjsc na przeciw czy czekac na jego odzew. Za odpowiedz , dziękuje.