• Informacje na temat:

    facet mnie zostawil

Artykuły na temat: facet mnie zostawil
  • Faceci i związki

    Kiedy facet jest już zajęty, tobie przypada rola kochanki... Zdarza się jednak, że od niej odchodzi: masz wtedy, czego chciałaś, i musisz sobie z tym radzić! Facetów w związkach analizuje Catherine Grey, autorka książki "Superfacet nie istnieje, no i co z tego?".

  • Faceci do wzięcia

    Catherine Grey, autorka książki "Superfacet nie istnieje, no i co z tego?" radzi: Nie trać czasu na facetów, z którymi sprawa jest z góry przegrana. Uderz od razu do takiego, który dobrze rokuje. Poniżej przedstawiamy przykładowe sylwetki kandydatów.

  • Elżbieta Romanowska: Nie zaproszę faceta na randkę

    ...i stwierdziła: "Dziś to sobie poleżę w łóżku, poczytam książkę, a potem pójdę na zakupy". Nie miałam tak już od dawna. W sumie cieszy mnie to, bo lubię, gdy dużo się dzieje, choć przyznaję, że(...) polubił. My, aktorzy, też korzystamy na jego obecności. On wywołuje mnóstwo pozytywnych emocji i rozładowuje napięcia. Dogoterapia działa. Opowiedz trochę o pasji do gotowania. - To mnie odpręża...

  • Magda Gessler: Tylko mnie kochaj

    ..., jak wielkim przeżyciem były pierwsze święta robione nie przez mamę, tylko przeze mnie. Ale to nie jest wada. - Moją wadą jest "dajstwo". Zanim ktokolwiek określi, czy chce się ze mną(...) nie wyszło, mówisz: "Mnie raczej wszystko wychodzi". - To jest zaklinanie rzeczywistości, żeby poczuć się dobrze. Mój Facebook ma 1,3 miliona fanów, ale niezależnie od tego, ile osób napisze mi...

  • Maryla Rodowicz: Wszystko, co wiem o facetach

    Czy to prawda, że chciała pani wstąpić do zakonu? Maryla Rodowicz: - Tak, ale to były czasy przedszkolne. Chodziłam do przedszkola prowadzonego przez zakonnice. Były dla mnie bardzo surowe i niedobre - często za karę klęczałam w kącie sali z rękami do góry. A jednak one mnie fascynowały. Pewnie chodziło o ich stroje - zakonnice były tajemnicze, bo nie wiadomo było, co miały pod spodem...

  • „Do wszystkich dziewczynek, które teraz mnie słuchają”…

    ...dotyczyły szczegółów z mojego życia osobistego, uczuciowego, rodzinnego, bezmyślnymi pytaniami, które służył tyko temu, by znaleźć jakiekolwiek usprawiedliwienie dla faceta, który wziął mnie półnagą(...) zwróciła się też do młodych kobiet i dziewcząt: - Do wszystkich małych dziewczynek, które mnie teraz oglądają - powiedziała. -  Nigdy nie wątpcie w waszą wartość, w to, że zasługujecie na każdą szansę, jaką...

  • Przemysław Sadowski: Czego potrzeba facetom?

    ...to na mnie wrażenie, ale mam swoje życie". Co można zrobić z takim niewiernym mężem, jakiego pan gra w serialu "2XL"? Przemysław Sadowski: - Kiedy uczucie wygasa, zawsze pojawia się problem(...), że staję się popularny. I nie zawsze jest z tym łatwo. Wiem, że w każdej chwili jestem na cenzurowanym. Ludzie mnie oglądają w różnych prywatnych sytuacjach, na ulicy. Mogą zrobić mi zdjęcie komórką...

  • Katarzyna Bujakiewicz: Huczne wesele? To nie dla mnie

    ...w Holandii przed tłumem ludzi. Natomiast nie była to dla mnie trauma, to było coś, co kochałam robić. Podobnie jest w przypadku tych dzieci. Wychodzą na scenę i czują się dobrze, sprawia im to frajdę(...) bardziej przejętą. Jest to dla mnie duże wyzwanie i najtrudniejsza rola w życiu - bardzo stresująca. Chyba wolałabym mieć 10 lat mniej i podchodzić do macierzyństwa na większym luzie, bo, niestety...

  • Problem: Zostawił mnie

    Nie wiem, co robić. W ubiegłym roku poznałam cudownego faceta. Byliśmy razem pół roku po czym on właściwie bez słowa wyjaśnienia mnie zostawił mówiąc, że po prostu chce być sam.

  • ...ech, musze sie wyzyc na klawiaturze, bo mnie nosi normalnie. nienawidze takiej glupiej bezmyslnosci i czasem mialabym ochote delikwenta rozstrzelac. w...

Dyskusje na temat: facet mnie zostawil
  • Re: Po rozwodzie chce do niej wrócić

    Widze, ze nie jestem sama! Moj mezczyzna zostawil mnie parę miesięcy temu, nic na to nie wskazywalo, bylo cudownie, bajkowo! bylam juz nawet u psychologa, wygadac sie, zeby ulzyc sobie! Niestety nie pomogło zdecydowałam więc że musze go odzyskać za wszelką cenę. Zamówiłam spętanie miłosne na urokmilosny24.pl - facet po 2 tygodniach wrócił na kolanach. sposób brutalny ale dający efekty.

  • Re: Znalazła prawdziwą miłość?

    Nie lubie tej kobiety.Wkurzaja mnie takie niby bidule.Sami napisaliscie ze w Tzg wygrala tylko dzieki temu ze zostawil ja facet a nie ze dobrze tanczyla.straszne

  • Re: Przyjaciółka - zagrożenie dla związku?

    znalazla chlopaka na ten wyjazd, spotkalismy sie raz na wakacjach bo ja nie chcialam z nia spedzac czasu to facet sie na mnie smiertelnie obrazil ze go ograniczam i mnie zostawil. To bylo rok temu(...)Tez mialam taka sytuacje. Facet znal ja pol roku dluzej niz mnie, potem ona wyjechala do innego miasta i nagle sobie o nim przypomniala gdy zaczal sie spotykac ze mna. Zaczela do niego przyjezdzac na

  • Re: Odkryłam, że mąż mnie zdradza!

    moj facet tez od poczatku byl znudzony, szukal wrazen, czegos mu brakowalo, wolal kolegow i inne zajecia, bo cieszyc sie z namiastki szczescia i zastepczej pseudo milosci sie nie.... az poznal mnie i zostawil niekochana zone i juz pare lat zyjemy w szczesciu a wariatka na sile chciala go zatrzymac, wybaczala, udawala, ze nie widzi, ze on sie z nia meczy a on z poczucia obowiazku i braku

  • Re: zostawił mnie przed ślubem

    sobie,,Boze,jak dobrze,ze nie wyszlam za maz,jak to fajnie miec kogos tak kochanego u swojego boku".Wiem co pisze,tez byłam w zwiazku 5lat,on okazał sie nie wart mojej uwagi,zostawil mnie nie(...)Hej bardzo mi przykro,ze znalazłas sie w takiej a nie innej sytuacji.Moge tylko napisac-olej go! Facet najwyrazniej nie był Ciebie wart. Mysle,ze na Twoim miejscu nawet bym nie czekała na

  • Re: Odkryłam, że mąż mnie zdradza!

    moj facet tez od poczatku byl znudzony, szukal wrazen, czegos mu brakowalo, wolal kolegow i inne zajecia, bo cieszyc sie z namiastki szczescia i zastepczej pseudo milosci sie nie.... az poznal mnie i zostawil niekochana zone i juz pare lat zyjemy w szczesciu a wariatka na sile chciala go zatrzymac, wybaczala, udawala, ze nie widzi, ze on sie z nia meczy a on z poczucia obowiazku i braku

  • Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

    wiesz co życze Ci z całego serca, jelsi kiedykolwkiek zwiazesz sie z kims, aby w twoj zwiazek tez weszla taka laska ktora bedzie chciala Ci odbic faceta, niehc Twoj facet rowzniez Cie zdradza z nia, jak Ty to robisz z mezami innych kobiet ale z t,ą roznica ze zycze Ci aby Ciebie facet zostawil dla tej drugiej za to wszystko co robisz innym kobietom i ich dzieciom :) udanego zycia - w samotnosci

  • Re: Oko w oko z rywalką

    Widze, ze nie jestem sama! Moj mezczyzna zostawil mnie parę miesięcy temu, nic na to nie wskazywalo, bylo cudownie, bajkowo! bylam juz nawet u psychologa, wygadac sie, zeby ulzyc sobie! Niestety nie pomogło zdecydowałam więc że musze go odzyskać za wszelką cenę. Zamówiłam spętanie miłosne na urokmilosny24.pl - facet po 2 tygodniach wrócił na kolanach. sposób brutalny ale dający efekty.

  • Re: Zostawił dla mnie żonę, czy mogę mu zaufać?

    Życze ci zeby cie kiedys facet zostawil sam z dziecmi, zeby ci kiedys jakas kobieta ukradala mezczyzne. Musisz poczuc co to znaczy, bo nie wiesz co ty komus zrobilas

  • Re: Jak go w sobie rozkochać

    Widze, ze nie jestem sama! Moj mezczyzna zostawil mnie parę miesięcy temu, nic na to nie wskazywalo, bylo cudownie, bajkowo! bylam juz nawet u psychologa, wygadac sie, zeby ulzyc sobie! Niestety nie pomogło zdecydowałam więc że musze go odzyskać za wszelką cenę. Zamówiłam spętanie miłosne na urokmilosny24.pl - facet po 2 tygodniach wrócił na kolanach. sposób brutalny ale dający efekty.