• Informacje na temat:

    być ta druga zona

Artykuły na temat: być ta druga zona
  • Druga żona

    Sympatia ogółu jest zazwyczaj po stronie pierwszej żony. Druga zbiera cięgi za to, że buduje szczęście na czyjejś krzywdzie. Nawet od przyjaciół słyszy często: „chciałaś, to masz”. Jej azylem jest nowy związek. Jak go budować, by znaleźć oparcie?

  • Klub Szczęśliwych Żon

    Fawn Weaver nie jest typem żony, która większość życia spędza w kuchni. Prowadziła restaurację i hotel, a obecnie zajmuje się inwestycjami i - jak sama przyznaje - nie za bardzo wie, co to jest "czas wolny". Ale nie poświęciła swojego małżeństwa dla kariery. Przeciwnie - uwielbia być żoną, w małżeństwie czuje się szczęśliwa i nie rozumie dlaczego ta instytucja ma ostatnio tak złą prasę. Dla...

  • Dorota Wellman: Żona Prokopa?

    ...w telewizję nowoczesną. Zmieniła się także w telewizję głupią... A szkoda, bo ja myślę, że powinna być i atrakcyjna i mądra. To tak, jak z kobietami - fajna jest i ta atrakcyjna, i ta mądra, z którą można(...) być tylko o tym, że coś się chrzani w rodzinie. Naprawdę. Zróbmy dobry, polski serial. HBO pokazuje, że można! W swojej najnowszej książce "Jak zostać zwierzem telewizyjnym" pisze pani o Marcinie...

  • Paula McLain, Paryska żona

    ...i intensywności życia legendarnego "straconego pokolenia", rozkwitała ich miłość. Do chwili, gdy pojawiła się druga kobieta. Ale to właśnie o Richardson pod koniec życia i po kolejnych małżeństwach...

  • Ryszard Kalisz z żoną Dominiką na balu Fundacji TVN

    15 września w Warszawie odbył się charytatywny bal Fundacji TVN. Pojawiło się mnóstwo gości, wśród nich Ryszard Kalisz z żoną Dominiką.

  • Ian Ziering zabiera żonę na randki

    Pamiętacie Steve'a Sandersa z kultowego serialu "Beverly Hills 9010?". Grający go Ian Ziering ma dziś 53 lata, jest ojcem dwóch córek i szczęśliwym mężem Erin Kristine Ludwig. Mimo, że od ślubu pary minęło już siedem lat, aktor wciąż zabiera żonę na randki!

  • Ryszard Kalisz pozuje z młodą żoną

    ...takie wyjście musiało być dla małżonków miłym urozmaiceniem. W końcu wychowanie dwóch małych chłopców musi pochłaniać mnóstwo czasu i energii. Całej rodzinie życzymy wszystkiego dobrego!

  • Żona powie „dość”?

    Adam Małysz zakończy karierę kierowcy?

  • Kiedy warto dać mu drugą szansę?

    ...zapaść szybko. Czasem to druga osoba stawia nas przed faktem. Ale bywa, że same musimy rozstrzygnąć o przyszłości małżeństwa. Czym się wtedy kierować? Jak zadbać o swoje uczucia i podjąć mądrą decyzję(...) być ceną wartą zapłacenia za to, że się wreszcie opamiętał. Sielanka trwała rok. A potem wrócił dawny Jarek. Nieobecny myślami, wiecznie zajęty, "bo ktoś musi utrzymać rodzinę". Zaczęły dochodzić...

  • Żona umie mnie ustawić

    .... W związku z tym pięćdziesiąt też właściwie nic nie znaczy. Oprócz tego, że trudno się przy takiej okazji wyzbyć poczucia, że jest się już trochę po drugiej stronie liny, jak to mówią. Życie mężczyzny trwa(...) i wiem, że mam możliwości bycia tym wszystkim, bo ona mi je daje. Myślę, że jest buforem bezpieczeństwa i diabeł do nas nie wchodzi tylko dlatego, że ona tam jest. Niedawno minęła druga rocznica...

Zdjęcia na temat: być ta druga zona
Wideo na temat: być ta druga zona
  • 64-letni Jeff Goldblum po raz drugi zostanie ojcem

    Jeff Goldblum po raz drugi zostanie ojcem. Wraz z żoną Emilie spodziewają się syna. Poród zaplanowany jest na kwiecień. Ich pierwszy syn Charlie ma 19 miesięcy. Para pobrała się w 2014 roku w Kalifornii. (Źródło: Cover Video/ x news)

  • Po raz drugi zostanie ojcem. W kwietniu urodzi mu się syn

    Jeff Goldblum po raz drugi zostanie ojcem. Wraz z żoną Emilie spodziewają się syna. Poród zaplanowany jest na kwiecień. Ich pierwszy syn Charlie ma 19 miesięcy. Para pobrała się w 2014 roku w Kalifornii. (Cover Video)

  • Bogna Sworowska o tym, dlaczego kobiety ukrywają swój wiek

    Ostatnio media zaczęły wytykać wiek pierwszej damie Francji Brigitte Macron. Czy Bogna Sworowska uważa, że tematem dyskusji publicznej powinien być wiek żon prezydentów? - To jest normalne, że ludzie się tym bardzo interesują - powiedziała w "Dzień Dobry TVN". - Różnica w odwrotną stronę, gdzie mężczyzna jest dużo starszy, jest do przyjęcia - podkreśliła. - Trudniej społeczeństwu przyjąć różnicę

Dyskusje na temat: być ta druga zona
  • Re: Czy może być przyjaźń między kobietą a mężczyzną?

    przyjazn moze istniec jesli jedna i druga strona ma swoje zycie, dzieci itd. Ja sie z tym nie zgadzam, uwazam ze skoro i jedna i druga osoba ma swoje zycie a mimo to przyjaznia sie z innymi to znaczy ze w ich zwiazkach czegos brakuje i dlatego szukaja uzupelnienia gdzie indziej, a potem rozbijaja nawzajem swoje malzenstwa. Jedyna przyjaciolka mezczyzny moze byc tylko jego zona i tak samo jedynym

  • Re: Tadeusz Pluciński: Lubiłem być żonaty

    Za kilka miesiecy dobijam do 40stki. Ponad dwa lata temu zona puscila sie z murzynem nie patrzac na dobro malutkich dzieci. Pozniej prosila o powrot ale jak sie okazalo tak jak wiekszosc pasozytow(...) co tylko jest mozliwe i widze jeden schemat. Jak ustawic sie w zyciu nie dajac nic od siebie. Tylek, to wypnie kazda Pani. Jedna wczesniej druga pozniej, zeby czasem zle o niej nie pomyslec hmmmm

  • Re: Czy może być przyjaźń między kobietą a mężczyzną?

    przyjazn moze istniec jesli jedna i druga strona ma swoje zycie, dzieci itd. Ja sie z tym nie zgadzam, uwazam ze skoro i jedna i druga osoba ma swoje zycie a mimo to przyjaznia sie z innymi to znaczy ze w ich zwiazkach czegos brakuje i dlatego szukaja uzupelnienia gdzie indziej, a potem rozbijaja nawzajem swoje malzenstwa. Jedyna przyjaciolka mezczyzny moze byc tylko jego zona i tak samo jedynym

  • Re: Wakacyjne romanse: Czy Polki szukają przygód?

    Jestem kobieta mam 30 lat i chyba jestem staroswiecka, przykro mi się to czyta ludzie niczego nie szanują nie maja empatii, wspolczucia, zazwyczaj chyba tak jest, ze jedna strona wykorzystuje druga, bo w większości przypadkow maz narzeka na zone, ze zone boli glowa, zona na meza ze leniwy nie potrafi o nia zadbac, z czego to wynika? z samolubstwa jak dla mnie to chyba prostaki ja kocham mojego

  • Re: Jak sobie poradzić z maminsynkiem?

    człowiek decydując sie na założenie rodziny musi mieć juz inne priorytety. Bo "matka to matka, a żona to żona" i ta druga powinna być najważniejsza, bo taka jest kolej rzeczy. Mądra matka kocha(...)Dziewczyny, ale jestescie glupie. Matka to matka a zona to zona, obydwie sa wazne. Jesli chlopak cz

  • Re: Dziecko - tak! Mężczyzna - niekoniecznie

    ???? Poznanie, ślub, dziecko i rozwód, drugi mąż/druga zona/ kolejne dzieci/ śmierć... tak to dziś wygląda schemat życia... Więc po co tylko obarczasz kobiety.... poza tym przyzwolenie na konkubinat(...)... a rozwód owszem powinien być dopuszczany od razu jak się okaże, że ludzie do siebie kompletnie nie pasują.

  • Re: Jestem winna zdrady męża?

    problemy zdrowotne a życie zaczęło smakować. Najpierw jedna, potem druga. Trzy lata na dwa fronty i czułem się ok. Zona miała co chciała, a ja miałem seks i poczucie polowania. W końcu żona się(...) nieznajomemu - nie mam wyrzutów sumienia. Ale jak gość się okazuje być równym facetem - nie robię mu dłużej koło pióra. Myślę że to damska strategi genetyczna - różnorodność zbieranego nasienia ;-). Na

  • MOJA ZONA MA

    LEPSZĄ FRYZURĘ JAK WSTAJE RANO Z ŁÓŻKA!! I TO MA BYĆ ŁADNE? SZOK! A PANNY TEŻ ZADEN CUD. CO DRUGA POLKA JEST ŁADNIEJSZA

  • Re: Jestem winna zdrady męża?

    kochankę. Wiecie jak odżyłem? Schudłem, przestałem mieć problemy zdrowotne a życie zaczęło smakować. Najpierw jedna, potem druga. Trzy lata na dwa fronty i czułem się ok. Zona miała co chciała, a ja(...) mojej kochanki- kończę ten związek. Robić rogi komuś nieznajomemu - nie mam wyrzutów sumienia. Ale jak gość się okazuje być równym facetem - nie robię mu dłużej koło pióra. Myślę że to damska strategi

  • Re: Druga żona

    względem ale nie generalizujcie że facet to musi być od razu taki co albo zdradza albo jest impotentem i dlatego go zona zdradza bo to szczyt idiotyzmu.