• Informacje na temat:

    sałatka owocowa na zime

Artykuły na temat: sałatka owocowa na zime
  • Piękniejsza skóra po zimie

    Zafunduj skórze pozimową regenerację, wystarczy włączyć do diety te produkty.

  • Łatwy i skuteczny detoks po zimie

    ...witaminowa razy trzy! Zielone smoothie z listkami mniszka Wrzuć do blendera: garść zielonej pietruszki oraz młodych liści mniszka. Zmiksuj z bananem, łyżką miodu i kilkoma kostkami lodu. Sałatka...

  • Jaglane odkwaszenie, wzmocnienie i rozgrzewka przed zimą

    Kasza jaglana jest jedną z najstarszych kasz! Ostatnio wróciła do łask i jest... bardzo modna. Nie bez powodu! Mogą ją jeść osoby z wieloma problemami zdrowotnymi, bo łagodzi dolegliwości, a także dodaje energii.

  • Zimą też można poprawić odporność

    Chcesz, żeby pociecha rzadziej chorowała? Powinnaś wzmacniać jej organizm. Poznaj najlepsze sposoby, żeby uniknąć częstych wizyt u lekarza!

  • Owoce egzotyczne tanie i zdrowe

    Nazywane są również owocami tropikalnymi. Nie są już tak egzotyczne (czyli niespotykane), ponieważ często goszczą na naszych stołach. Można je kupić przez cały rok - nie tylko sezonowo. Tropikalne owoce mają teraz więcej witamin niż rodzime. To ważne zwłaszcza zimą, kiedy z owoców polskich dostępne są tak naprawdę tylko jabłka. W lutym czy w marcu mają już niewiele witamin. Część z owoców...

  • ​Od cytryny do buraka, czyli co jeść, by mieć piękną skórę

    Żeby móc cieszyć się zdrową i ładną cerą, trzeba odpowiednio ją pielęgnować. W tym celu warto też zatroszczyć się o bogatą w witaminy dietę, zwłaszcza zimą, gdy witamin z reguły nam brakuje. Kulinarny niezbędnik pięknej cery powinien zawierać zwłaszcza owoce i warzywa.

  • Odkwaszanie organizmu: Pierwszy etap

    Zimą jemy więcej mięsa, białego pieczywa, słodyczy. Taki jadłospis zakwasza, czyli zatruwa organizm. Czas przywrócić mu równowagę.

  • Plan na wakacje:Siedem zdrowych przepisów na przekąski ze świeżych warzyw i owoców na każdy dzień ty

    Lato to idealny moment, by nieco urozmaicić dietę o cenne witaminy i minerały, pochodzące z owoców oraz warzyw. Wystarczy, że ze świeżo zebranych darów natury będziesz na bieżąco przygotowywała pyszne śniadania, podwieczorki czy przekąski. Takie lekkie dania dostarczą ci mnóstwa energii, a w upalne, wakacyjne dni przyniosą ulgę i orzeźwienie. Oto kilka prostych pomysłów na owocowo-warzywne smakołyki.

  • Gdzie znaleźć witaminy?

    Truskawki, maliny, czereśnie i porzeczki to najlepsze wydanie polskich witamin. Na te smakołyki musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy. A zima trwa - dosyć kapryśna i mało przewidywalna w tym roku.

  • Wiosenne porządki w menu

    Coraz dłuższe dni, wyższa temperatura i więcej słońca. Upragniona wiosna zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią może warto pokusić się o… odświeżenie codziennego menu! Po mroźnej i ponurej zimie, przeanalizujmy dotychczasowy jadłospis i sprawdźmy, jakie zmiany można wprowadzić do jadłospisu, aby zdrowo przywitać wiosnę.