• Informacje na temat:

    zazdrosc o byla

Artykuły na temat: zazdrosc o byla
  • Zazdrość, zawiść, zemsta

    Już jedno z tych uczuć jest trudne do zniesienia, a one często chodzą trójkami. Zazdrość kłuje, zawiść jątrzy, chęć zemsty chwyta za gardło. O tym, co począć z mrocznymi emocjami, z psychoterapeutą Pawłem Droździakiem rozmawia Magdalena Jankowska.

  • Zazdrość układa nam listę zakupów

    Uczucie zazdrości może wpływać na nasze zakupy - przekonują naukowcy z Nanyang Technological University w Singapurze. Na łamach czasopisma "Journal of Consumer Psychology" piszą, że pod wpływem tego uczucia możemy wydawać więcej pieniędzy na rzeczy, które niekoniecznie nam się podobają i niekoniecznie do nas pasują. Wszystko po to, by zwracać na siebie uwagę.

  • Chorobliwa zazdrość

    Nie wiem, co we mnie wstąpiło, ale zaczął się koszmar. Wystarczyło, że Marcin spojrzał przy mnie na inną dziewczynę, a od razu wpadałam we wściekłość.

  • Natalie Wood: Zabiła ją zazdrość

    Po 36 latach od śmierci Natalie Wood nadal nie wiadomo, jak zmarła. Śledztwo niedawno wznowiono.

  • Kiedy zazdrość buduje związek

    Czujesz ukłucie w sercu, kiedy inna kobieta uśmiecha się do twojego męża? To znak, że ci na nim zależy. A dzięki temu wasz związek jest wciąż żywy i pełen namiętności.

  • Czy istnieje zdrowa zazdrość?

    W okresie narzeczeństwa i w pierwszych latach małżeństwa wydawało mi się, że problem zazdrości między nami nie istnieje.

  • Zazdrość jest najczęstszą obsesją

    "O zazdrości i innych szaleństwach z miłości" - tak brzmi tytuł nowej książki Zbigniewa Lwa-Starowicza. "W zasadzie nie znam osób, które byłyby wolne od uczucia zazdrości" - stwierdza seksuolog.

  • "Zazdrość" w Teatrze Kamienica

    Do czego zdolne są kobiety, gdy kochają i pragną tak mocno, jak tylko się da?

  • Zazdrość to nic złego

    Ona rozsądna, analityczna, wszystko ma w czerwonym kajeciku. On marzyciel, niewybiegający w przyszłość. Uczy ją, jak żyć tu i teraz.

  • Joanna Brodzik: Zazdrość i sztuczki

    „Przebieranek w sypialni nie polecam”, zdradza SHOW aktorka, która świetnie się bawi na planie nowego serialu. Co na to jej partner?

Zdjęcia na temat: zazdrosc o byla
Wideo na temat: zazdrosc o byla
  • Teresa Lipowska o środowisku aktorek: Jest troszeczkę zawiść i zazdrość

    Teresa Lipowska wypowiedziała się na temat środowiska aktorek. - My kobiety w każdym zawodzie mamy i trudniejsze momenty i łatwiejsze. U nas podstawową sprawą jest fart, bo mamy wiele zdolnych kobiet. Jeśli mamy szczęście, to nasza droga jest łatwiejsza. Jest troszeczkę zawiść i zazdrość, ale nie tylko u nas - powiedziała aktorka. Źródło:przeAmbitni.pl Dostawca: x-news

  • Zazdrość jest powodem 20% wszystkich zabójstw na świecie

    Czy zazdrość w związku jest potrzebna? Na temat przyczyn i destrukcyjnego wpływu na związek tego zjawiska dyskutowali goście "Pytania na śniadanie". Okazuje się, że są zwolennicy zazdrości, oraz jej skrajni przeciwnicy. Psycholog Ewa Krawczyńska z kolei powiedziała, że zazdrość jest powodem 20% wszystkich zabójstw.

  • Kiedy zazdrość jest potrzebna?

    Robert Rutkowski: Z zazdrością jest jak z wiatrem - mały wiatr rozpala ogień, duży do gasi. (Dzień Dobry TVN/x-news)

Dyskusje na temat: zazdrosc o byla
  • ha ha ha zapomnialam dodac ze to jest zdanie ogolu...

    wiem co chcesz powiedziec, ze czuc zazdrosc - ale to nie prawda, bo to co tu napisalam, powie CI kazdy, kto zna tego czlowieka jakis czas... Wiec ja po protu tylko to napisalam. A to samo powie Ci kadza kobieta i kazdy facet, ktory znal go jeszcze zanim sie zwiazal z ta laska i jak jeszcze byl naszym "wujkiem" i kumplem do pogadania. Zaznaczam, ze wtedy tez mial dziewczyne, tylko inna, ona byla

  • Re: Natalia Siwiec przeszła metamorfozę

    ZAZDROSC to brzydka cecha zacznij nad soba pracowac Natalia zawsze byla ladna kobieta i tak jest nadal ma kase to niech poprawi to co chce tobie nic do tego.

  • Re: Zdrada czy nie zdrada ?

    razem a najbaredziej jak ona byla na gorze ze sie swietnie bawili razem i wogole ze niechcieliby aby to sie miedzy nimi cos zepsulo.Jak tylko zapytalam sie go czy ma romans oczywiscie sie wyparl i powiedzial ze nic go nie laczy z ta dziewczyna jedynie kolezenskosc w pracy i kilka razy ja odwiozl do domu i nic wiecej.Zdobylam numer wiec gg do niej i moze glupote zrobilam ale do niej zagadalam

  • Re: Ma już 47 lat i takie ciało. Poznajecie?

    Mozg, jesli go wogole masz sobie naciagnij, Izabela nigdy utyta nie byla, wiec dlatego trzyma swietna forme, zazdrosc przez ciebie przemawia :-)

  • Re: Zdrada czy nie zdrada ?

    razem a najbaredziej jak ona byla na gorze ze sie swietnie bawili razem i wogole ze niechcieliby aby to sie miedzy nimi cos zepsulo.Jak tylko zapytalam sie go czy ma romans oczywiscie sie wyparl i powiedzial ze nic go nie laczy z ta dziewczyna jedynie kolezenskosc w pracy i kilka razy ja odwiozl do domu i nic wiecej.Zdobylam numer wiec gg do niej i moze glupote zrobilam ale do niej zagadalam

  • Re: Rzadki widok: Uśmiechnięta Victoria Beckham

    Usmiech jak usmiech, ja to jej najbardziej zazdroszczę figury :) ehhh... to pozytywna zazdrosc, bo motywuje. dzisiaj po obejrzeniu calego mojego instagrama pierwszy raz wsiadlam od listopada na moja Indiane :P no ale byla zima, jestem usprawiedliwiona. teraz do lata bede tak codziennie! trzymajcie kciuki :))

  • Re: Zdrada czy nie zdrada ?

    razem a najbaredziej jak ona byla na gorze ze sie swietnie bawili razem i wogole ze niechcieliby aby to sie miedzy nimi cos zepsulo.Jak tylko zapytalam sie go czy ma romans oczywiscie sie wyparl i powiedzial ze nic go nie laczy z ta dziewczyna jedynie kolezenskosc w pracy i kilka razy ja odwiozl do domu i nic wiecej.Zdobylam numer wiec gg do niej i moze glupote zrobilam ale do niej zagadalam

  • Re: Nie, nie żałuję

    I tu widac,jak byla zona dziecmi manipuluje!Alimenty jej nie smierdza ?Ona do dzisiaj nikogo nie ma i nie bedzie miala!To zazdrosc i wredota tej baby!!!!!!!!

  • Re: Blisko rozwodu... Czy warto walczyć o ten związek?

    Mam pytanie do Was dziewczyny ;) czemu byla dziewczyna chce wzbudzic we mnie zazdrosc na kazdym kroku, a pozniej wstawia smutne opisy i muzyke o niespolnionej milosci itp.

  • Re: Krupa idzie na wojnę

    spocilas sie kobieto po calej nocy bez bielizny moze przesadza,ale chyba nie ona bedzie z toba sypiac ,a co madrzejszy jak stoi kolo ciebie czuje czy od ciebie smierdzi czy tez nie daj spokoj zazdrosc zawsze byla i zawsze bedzie,wiesz dobrze,ze jestes kobieto atrakcyjna kobieta i zadbana i tyle tam sie przejmowac chciwoscia czyjas