• Informacje na temat:

    wzmocnienie miesni kregoslupa

Artykuły na temat: wzmocnienie miesni kregoslupa
  • Na wzmocnienie piersiowego odcinka kręgosłupa

    Oto ćwiczenia, które pozwolą wzmocnić i rozluźnić mięśnie górnej części pleców i ramion.

  • Czarci pazur zwalcza bóle stawów i mięśni

    Na półkach z suplementami diety coraz częściej pojawiają się preparaty z wyciągiem z tajemniczej rośliny pod nazwą "czarci pazur".

  • Jak walczyć z bólami kręgosłupa?

    Ból kręgosłupa to współcześnie najczęściej występująca dolegliwość dotykająca ok. 80 proc. populacji już powyżej 40-ego roku życia. Występowanie bólu zwłaszcza dolnego odcinka kręgosłupa przyczynia się do ograniczenia możliwości ruchowych i codziennej aktywności. Utrzymujący się ból może prowadzić do wycofania z życia społecznego, zawodowego, rodzinnego, a co za tym idzie – może powodować złe samopoczucie a nawet stany depresyjne. Poznaj 6 prostych ćwiczeń i kilka praktycznych porad, jak...

  • ​Czas wzmocnić  mięśnie brzucha

    W tym odcinku chciałbym skupić się na tzw. spięciu prostym brzucha. Jednym z moich ulubionych ćwiczeń jest sprawdzian, czyli sto powtórzeń. Jego wykonanie w pełnym zakresie świadczy o tym, że mamy dobrze wypracowane i silne mięśnie brzucha.

  • Jak dbać o kręgosłup? Kilka prostych zasad

    ...wzmocnieniem właśnie tych partii mięśni. Kilka prostych zasad Więcej wapnia i magnezu Kręgosłup wzmocnimy dzięki codziennym dostawom niezbędnych składników. Podstawowym źródłem wapnia jest nabiał, ale...

  • Rozciągaj się na zdrowie

    Bez względu na to czy chodzisz na siłownię lub fitness czy nie, warto pamiętać o rozciąganiu. To sprawdzony sposób na uniknięcie kontuzji, sprawne i jędrne ciało oraz zapobieganie bólom mięśni czy kręgosłupa. Ważna jest jednak systematyczność i dobra technika rozciągania.

  • Zbyt ciężki biust

    Dla wielu pań duże piersi są powodem do dumy. Ale zbyt obfite bywają ciężarem i udręką dla kręgosłupa.

  • Nietrzymanie moczu a sport: Jakie aktywności są wskazane?

    Osoby cierpiące na nietrzymanie moczu często unikają aktywności fizycznej. To błąd, ponieważ regularne wzmacnianie mięśni, szczególnie dna miednicy, może pomóc w walce z nieprzyjemnymi dolegliwościami. Dzięki specjalistycznym produktom nikt nie musi wiedzieć, że cierpisz na NTM, a ty możesz swobodnie ćwiczyć, także na świeżym powietrzu i w grupie.

  • Joga, pilates, medytacja: Ruch, który pomoże ci się zrelaksować

    Przewlekły stres i siedzący tryb życia sprawiają, że po całym dniu pracy, kiedy możesz już wstać od komputera i przeznaczyć czas na swoje pasje, po prostu nie masz na to siły? Gdy obok zmęczenia pojawiają się problemy z kręgosłupem, to znak, że organizm włącza czerwone światło i krzyczy „STOP”. Zdecydowanie potrzebujesz relaksu i wyciszenia, a najlepszym sposobem na osiągnięcie duchowego błogostanu są ćwiczenia.

  • I staniesz na nogi

    Bolący kręgosłup, dłonie, kolana? O nie, nie pozwolimy, by taki błahy problem przeszkodził ci w codziennej aktywności. Wystarczy jedna tabletka i będziesz mogła biegać, tańczyć, skakać, swobodnie się schylać. Prawda czy obietnica bez pokrycia? W tym odcinku cyklu prześwietlamy reklamy preparatów na stawy.