• Informacje na temat:

wakacje w maroku

Artykuły na temat: wakacje w maroku
  • Wakacje Beckhamów

Wojaże najpopularniejszej brytyjskiej pary bacznie śledzi wyspiarska prasa. "Sunday Mirror" twierdzi, że gwiazdorskie małżeństwo, które w ostatnio przechodzi jeden kryzys za drugim, jest w trakcie "drugiego miodowego miesiąca", a Victoria i David "nigdy nie wyglądali na szczęśliwszych". Inne gazety są jednak bardziej sceptyczne i przypominają o kłótniach, do jakich dochodziło w Maroku, gdzie...

• Gorące, zmysłowe Maroko. Błękitny ocean i niepowtarzalne smaki

Maroko to kraj różnorodny. Można zdecydować się spędzić całe wakacje tylko w jednej okolicy, jednak dla tych poszukujących nie tylko odpoczynku, ale także ciekawych doświadczeń, dobrym rozwiązaniem będzie zdecydować się na wyjazd objazdowy. Maroko od Hiszpanii dzieli tylko cieśnina Gibraltarska, do Europy jest bardzo niedaleko, jednak wyraźnie czuć tutaj energię afrykańskiej, gorącej ziemi.

• Wychowany w pałacach, wybrał celę mnicha

Karola Olbrachta Habsburga. Z tego małżeństwa przyszło na świat przyrodnie rodzeństwo Kazimierza: Maria Krystyna, Karol i Renata. Rodzina mieszkała w pałacu w Żywcu, a wakacje Kazio spędzał w Busku(...) córką dyplomatów. Ale musieli się rozstać, bo Kazimierz dołączył do Brygady Strzelców Karpackich. Był pod Narwikiem, w Tuluzie i w Maroku, gdzie został internowany. Uciekł do Gibraltaru. Stamtąd do...

• Zabawa na planszy

...tryktrak, coś w rodzaju dalekiego krewnego szachów. Pierwszy raz graliśmy w nią podczas wakacji w Maroku. To bardzo popularna rozrywka w Afryce i Azji, znana chyba od starożytności - mówi 34-letnia Agnieszka. - Mąż chciał mi zrobić prezent gwiazdkowy przypominający wakacje, a przypadkiem rozpoczął rodzinną pasję. W domowej "gamotece" Agnieszki jest ich dziś ponad dwadzieścia. W niektóre bawią się tylko...

• Julia Roberts potwierdza ciążę

...39-letnia aktorka i Moder pobrali się w 2002 roku. Dwa lata później na świat przyszły ich bliźniaki Hazel i Finn (listopad 2004). Rzeczniczka aktorki, Marcy Engelman potwierdziła dziennikarzom z amerykańskiego magazynu "People", że Julia w wakacje 2007 roku znów zostanie mamą. Aktorka właśnie ukończyła pracę na planie swojego najnowszego filmu "Charlie Wilson's War" w Maroku. Na planie obecne...

• Ratunku, mieszkam w raju

Wyspy Kanaryjskie byłam na wakacjach w Maroku. Jeździliśmy jeepem po pustyni i wrażenia były niesamowite: słońce, przestrzeń, wolność! A później musiałam wrócić do pracy, gdzie tkwiłam przed komputerem...

• Kocham cię egzotycznie

...poświęconej Polkom w związkach z "habibi", mieszkającym na Wyspach Brytyjskich. Wiersze i wyznania Prawdą jest, że z roku na rok coraz więcej Polek, spędzając czy to wakacje w egzotycznym Egipcie, Maroku czy Turcji, decyduje się na związek z muzułmaninem. - Poznałam Alego w Egipcie, na wakacjach. Był bardzo przystojny, czuły, romantyczny. Żaden z moich wcześniejszych mężczyzn nie troszczył...

• Sztuka podróżowania

...urlop w Maroku, do młodego człowieka z plecakiem, do rodzin z dziećmi i do tych, którzy poszukują superluksusowego hotelu w sieci Orient-Express Hotels, a także i tych, których budżet przewiduje pięć dolarów za nocleg. Moim celem było zebranie i pewne usystematyzowanie informacji, które mogą przyczynić się do tego, że wakacje, urlop czy egzotyczna wyprawa będą udane. Oczywiście, rekomendacje tu...

• Nowości w kosmetologii, czyli review z kongresu (część II)

...i przeciwstarzeniowe. Możemy go stosować bezkarnie bez względu na wiek, gdyż jest to surowiec naturalny. Pozyskuje się go tylko w Maroku. Ostatnio seria arganowa zdobyła główną nagrodę za najlepszy produkt(...) Rhassolul . Glinka ta pochodzi z jedynych znanych na świecie złóż tego minerału położonych na skraju średniego Atlasu w dolinie Moulouya, około 150-200 km od miasta Fez w Maroku. Wydobywa się ją od...

• Blog o modzie - odsłona 85

...: Pamiętnik BB z podróży po Maroku Dzień 1 Rozpoczęliśmy naszą podróż w Marrakeszu , mieście położonym na południu Maroka. Mój mąż i ja wybraliśmy się w tę podróż z biurem Backroads(...) zakończenie naszego niezwykle inspirującego tygodnia w Maroku. Ze względu na przeładowanie kompa zdjęcia z mojej podróży do Maroko w kolejnej odsłonie bloga o modzie.   Desert Rose, czyli Róża...

Dyskusje na temat: wakacje w maroku
  • Re: Kobiety w chustach

Wystarczy zerknąć na mapę gdzie leży Czeczenia to kraj odizolowany w porównaniu do Maroka czy nawet Egiptu w Czeczeni nie ma wpływu europejskiego kapitału nie ma turystów gdzie ludzie zostawiają pieniądze a w Maroku można spędzić świetne wakacje

• Re: Małgosia i Radek Majdanowie: Król i królowa

Ja mam 63 lata, moja żona zdecydowanie mniej i też się świetnie bawimy. Właśnie wróciliśmy z Essaouiry w Maroku (ze stop overem w Madrycie) gdzie spędzaliśmy ferie. Za dwa tygodnie lecimy na weekend do Aten, w marcu do Brukseli, w maju do Mediolanu a wakacje to już naprawdę odjazd. Bali i Australia. I tak cały czas, limit to tylko forsa, ale na co są pieniądze? Na to żeby je wydawać na swoje

• Re: Inne mają zaradnych mężów

spędzam wakacje w Polsce i przy dyskusji co kto robił na swoim wymarzonym urlopie - bo taki powinien być nie prawdaż ? Moi znajomi zgodnie przyznają , że ja to miałem super urlop a oni nie !!! O co chodzi(...) nigdy by było nie stać na podobny tryb urlopu np w Egipcie czy Maroku . Pomijam wreszcie aspekt tego że nasz kraj jest przepiękny . Podsumowując każde wczasy obojętnie gdzie je spędzamy mogą być