• Informacje na temat:

    uczulenie na mleko

Artykuły na temat: uczulenie na mleko
  • Niebezpieczne uczulenia. Co robić, gdy zagrażają życiu?

    ...- jaja kurze, mleko krowie, orzechy ziemne, laskowe, ryby, pszenica, soja. Anafilaksję mogą wywołać też leki, np. antybiotyki, miorelaksanty, niesteroidowe leki przeciwzapalne, szczepionki, przeciwciała(...) z krwi na obecność przeciwciał IgE. Jeśli badania wykażą uczulenie na jad, można od razu rozpocząć odczulanie. Przez trzy pierwsze miesiące szczepionkę przyjmuje się co tydzień. Po zastrzyku...

  • Skąd wziąć wapń, jeśli nie lubisz mleka

    By mieć zdrowe kości, powinnaś dostarczać sobie ok. 1000 mg wapnia dziennie (1500 mg - jeśli przechodzisz menopauzę). Najlepsze źródło tego pierwiastka to mleko i jego przetwory (ok. 4 szklanek mleka dziennie). Jeśli masz na te produkty uczulenie albo ich nie lubisz, włącz do diety inne pokarmy zawierające dużą ilość wapnia. Specjaliści podkreślają, że nawet podczas przyjmowania suplementów...

  • A może mleko ci nie służy?

    Dla wielu osób mleko i jego przetwory są stałym elementem jadłospisu. Ale u niektórych wywołują uczucie dyskomfortu w żołądku, nadmierne wytwarzanie gazów, luźne stolce lub biegunki, wzdęcia, bóle(...) i galaktozę). Ta przypadłość bywa mylona z alergią na białko mleka. A to zupełnie inne problemy. Uczulenie oznacza nieprawidłową reakcję układu immunologicznego, w której pojawiają się przeciwciała przeciw...

  • Łagodzimy objawy uczulenia na słońce

    Nawet krótkie pozostawanie w promieniach słońca bez odpowiedniej ochrony grozi wystąpieniem podrażnień. Oto rady, jak szybko je ukoić.

  • Probiotyki kontra uczulenie

    ...alergenem jest wtedy mleko krowie, ale często uczulają też jaja kurze, soja, pszenica, ryby. Jak wykryć ją u dziecka Zaczerwienione policzki, sucha skóra, sapka, kolka, wzdęty brzuszek, biegunka to pierwsze objawy, które wskazują na uczulenie u najmniejszych dzieci... Te symptomy zaobserwowane przez rodziców, odgrywają największą rolę w wykryciu alergii, gdyż badania krwi czy testy skórne...

  • Mleko idealne...

    ...z lekarzem dobierz swojemu dziecku odpowiednie mleko. Podpowiadamy, jak to zrobić. Dla zdrowego malucha Niemowlętom, które nie mają żadnych większych poblemów ze zdrowiem, podaje się podstawowe (zwykłe, bez dodatkowych oznaczeń) zmodyfikowane mleko krowie, przetworzone tak, żeby jak najbardziej przypominało kobiecy pokarm. Taka mieszanka zawiera ściśle określone proporcje składników odżywczych...

  • Alergia może być przyczyną reumatyzmu

    ...​Nasze problemy ze stawami mogą mieć wiele przyczyn, w tym m.in. uczulenie na pokarm, a zwłaszcza na białka mleka.

  • Mleko modyfikowane bez tajemnic

    To, co podajesz maleństwu w butelce, to nie tylko doskonała kompozycja substancji odżywczych i witamin. Mleko może także zawierać składniki, które wspierają odporność malca, pomagają zapobiegać alergii, pobudkom z głodu czy ulewaniu. Dlatego wraz z pediatrą możesz wybrać mleko idealnie dopasowane do wymagań malca. Dla zdrowego malucha Zdrowym niemowlętom podaje się modyfikowane mleko krowie...

  • Czy mleko sojowe może zastąpić krowie?

    Raczej nie. Białko soi jest silnym alergenem pokarmowym i może wywoływać różne objawy kliniczne - najczęściej wymioty, biegunkę, wysypkę, a rzadziej katar, kaszel czy duszność. Często uczulenie na soję współistnieje z alergią na białka mleka krowiego. Dlatego też dzieci uczulone na mleko nie powinny jeść żadnych preparatów sojowych. Mleko sojowe nie powinno być również stosowane w profilaktyce...

  • Czy smyk uczulony na mleko może jadać kaszkę?

    ...produkt. Proszę być jednak dobrej myśli. Uczulenie na gluten pojawia się u dzieci znacznie rzadziej niż alergia na mleko krowie i zwykle ustępuje ok. 2 roku życia.(...) uczuleniu na mleko krowie powinna pani przygotowywać ją na wodzie lub też preparacie mlekozastępczym, ewentualnie podawać jako dodatek do zupki jarzynowej. Proszę również pamiętać, że dietę dziecka...

Dyskusje na temat: uczulenie na mleko
  • Re: mleko

    ... ja nie zapomne smaku zacierki!Czy ktos wie co to jest? U mnie w domu byla na slono podawana i zagryzalo sie buleczka z maselkiem...zrobilam kiedys corci,bo mlodszy ma uczulenie na laktoze,ale jej nie podeszlo...ona woli na slodko:) Ale fajne sa te smaki z dziecinstwa...ja je uwielbiam....

  • Re: Mleko, sery i jogurty dobre tylko dla kobiet 50+?

    Nie wszyscy mogą pic mleko i jeść nabiał sery i jogurty bo mają uczulenie Więc piszcie prawdę

  • Re: mleko

    ... ja nie zapomne smaku zacierki!Czy ktos wie co to jest? U mnie w domu byla na slono podawana i zagryzalo sie buleczka z maselkiem...zrobilam kiedys corci,bo mlodszy ma uczulenie na laktoze,ale jej nie podeszlo...ona woli na slodko:) Ale fajne sa te smaki z dziecinstwa...ja je uwielbiam.... Wymień , czego u ciebie nie było to krócej będzie.

  • Re: Kto cię dobrze zbada?

    Biorezonans nie leczy, biorezonans diagnozuje. Alergolodzy długo nie mogli ustalić na co jestem uczulona. Lekarz badaniem rezonansem w jednej chwili ustalił że to uczulenie na mleko. Odstawiłam mleko i nie muszę wydawać sporo kasy na leki przeciwalergiczne. Koncerny farmaceutyczne straciły.

  • Re: Dieta bezmleczna, pomocy!

    Nie jestem expertem w tej dziedzinie, ale moze mleko i jogurty sojowe, sery z koziego mleka (jesli uczulenie jest tylko na mleko krowie) a maslo hmmm, to chyba najtrudniej zastapic, ale moze na bazie tluszczow roslinnych... tutaj rowniez jest rowniez dostepne mleko bezlaktozowe, wiec moze w Polsce takze uda sie dostac. Zycze powodzenia i wytrwalosci :)

  • Re: Masło-trzasło

    Całkiem niedawno szklanka mleka w szkołach była zdrowa a teraz mleko jest nie zdrowe ? bzdura laktoza powoduje ,,uczulenie "ale ludzie zdrowi mogą pić mleko

  • Re: Ciągle jestem głodna.

    tasiemiec tasiemiec ] Hahaha, na pewno xD nie mam tasiemca, ale noo...lubię dużo jeść. A jeśli bardzo lubię jeść słodycze? czym je najlepiej zastąpić? (nie mogę owoców pestkowych, mam uczulenie(...) owoce zdecydowanie lepsze.Co do nabiału nadmiar też szkodzi...ja np.mam alergie na nabiał i mogę tylko kefir ,mleko zsiadłe, i ser twarogowy i to nie codziennie...

  • Re: Katherine Schaub i mroczna historia promiennych kobiet Ameryki

    Człowiek nie może być uczulony na chleb. Nigdy tego nie było, to paranoja. A już na pewno nie na taką skalę. Uczulenie na mleko, to nie żadne uczulenie a po prostu nadmiar. Mleko ma to do siebie, że pite w nadmiernych ilościach powoduje skazę białkową. Wszystko w nadmiarze szkodzi i każdemu. Wystarczy na jakiś czas odstawić mleko, ale nie można z niego rezygnować, bo jak dziecko zbuduje zdrowe

  • Re: Kto cię dobrze zbada?

    Jak to można mieć uczulenie na mleko? Ja nie mam żadnych uczuleń na naturę, co najwyżej na chemikalia. Jesteś po prostu nieodwracalnie chora, zmutowana. W naturze nie przetrwałaś by długo

  • Re: "Jeszcze w tym roku będzie ślub"

    Nigdy w życiu nie ożenił bym się z taką kobietą. Bo i po co??? "Jak chcę się napić mleka, to przecież krowy kupować nie muszę! A w końcu nie codziennie mam "apetyt na mleko"! A jak się okaże, że mam na nie uczulenie?? To co z krową zrobić??