• Informacje na temat:

    ubiór do pracy w biurze

Artykuły na temat: ubiór do pracy w biurze
  • Lato w biurze

    Lato w pełni, nieznośne upały doskwierają wszystkim. Najbardziej jednak cierpią ci, którzy muszą iść do pracy, a tam obowiązuje dress code...

  • Ubraniowy kodeks pracy

    O tym, jak się ubierać do pracy. Co wypada założyć na biznesowe spotkanie, by nie popełnić faux pas...

  • Styl Agaty Dudy zgodny z politycznym dress codem

    Agata Duda, żona nowego prezydenta Polski, wyrasta na nową ikonę stylu. - Jej styl stanowi świetne dopełnienie wizerunku prezydenta - ocenia pierwszą damę Agnieszka Świst-Kamińska, znawczyni zasad dress codeu. Według jakiego klucza oceniać ubiór klasy politycznej?

  • Niejaki Dennis Fitzpatric chodził do pracy w spodniach, ale od dziś ubiera się w spódniczkę. Powodem tej nagłej zmiany ubioru był rygorystyczny regulamin obowiązujący w jego biurze.

  • Ogarnij swój biurkowy chaos

    ...​Od czterech lat pracuję w biurze z sympatyczną Krysią (43 l.). dziewczyna jest bardzo miła, można się z nią pośmiać i porozmawiać o wszystkim.

  • Wstań od biurka - czyli 10 sposobów na ergonomiczną pracę

    Jak podczas pracy biurowej spalić rocznie tyle kalorii ile maratończyk podczas 6 biegów? Wstać od biurka! Poniższe zasady udowodnią Ci że to możliwe. Schorzenia kręgosłupa, problemy ze wzrokiem i bóle stawów nie dotkną Cię jeśli skrupulatnie będziesz stosował się do zaleceń.

  • Hesja zakaże urzędniczkom noszenia burki

    Niemiecki land Hesja zamierza zakazać pracownicom urzędów noszenia podczas pracy okrywającej całe ciało burki - poinformował chadecki minister spraw wewnętrznych tego kraju związkowego Boris Rhein.

  • Uliczny dress code - w jakich miejscach kuse stroje oburzają Polaków?

    Z sondażu przeprowadzonego przez Reader's Digest wynika, że niemal 7 na 10 ankietowanych Polaków uznaje skąpy strój w miejscu pracy za niestosowny. Jesteśmy w tej kwestii zdecydowanie mniej liberalni niż nasi zachodni sąsiedzi. Średnio, co drugi ankietowany Niemiec nie widzi niczego złego w odsłanianiu ciała w biurze, a jedynie co trzeci niemiecki ankietowany uznaje noszenie skąpego stroju...

  • Z wielbłądów na Boeingi

    ...obyczaje i rozumiemy, jak należy się zachowywać w różnych sytuacjach, także w pracy. A jak należy? Aneta: - Pierwsza kwestia dotyczy modlitw - odbywają się pięć razy dziennie, z czego dwie przypadają na godziny pracy. Andrzej: -  Chyba że jest się w pracy dłużej, to nawet trzy razy. Aneta: Wiemy, że w porze modlitw nie powinno się organizować spotkań, bo po pierwsze, niewiele osób na nie przyjdzie...

  • Żar leje się z nieba, a Ty musisz siedzieć w pracy przy biurku. Pół biedy, jeśli jest to pomieszczenie z klimatyzacją. Tam, gdzie jej nie ma, można zdać się jedynie na wiatraczki i przeciągi. Najchętniej rozebrałabyś się do bielizny, a tu nie do pomyślenia są już szorty, mini, koszulki na ramiączkach czy klapki.