• Informacje na temat:

    tacos meksykanskie

Artykuły na temat: tacos meksykanskie
  • ...1. Papadami - pochodzi z Indii, przygotowywany jest z mąki z grochu albo z soczewicy. Placki smażone są w głębokim oleju, dzięki czemu są wyjątkowo chrupiące. Podawane są np. do curry z kurczakiem. 2. Tacos - chrupkie placki z kuchni meksykańskiej. Znakomicie smakują podane z mięsem i wa rzywami albo wypełnione serowym nadzieniem. 3. Chlebek naan...

  • George Clooney na diecie

    ...aktora, to wynik jego zgubnej miłości do tacos. "George jest bardzo zdyscyplinowanym facetem na planie. I choć nowe zasady żywieniowe Amal wydają się oczywiste, będą dla niego trudne do przestrzegania. George kocha meksykańskie jedzenie, kilka pikantnych rybnych tacos i kieliszek tequili, to jego ulubiony zestaw" - dodaje znajomy pary.

  • Co warto przeżyć w Meksyku?

    ...przygotowywane na tysiące sposobów - tortille, tacos, burrito, enchilady. Meksykanie nigdy nie żałują dodatków - w zależności od rodzaju dania możemy spodziewać się wielkiej ilości kukurydzy, mięsa, papryki...

  • Wyjścia w krainie chichów (śmiech na sali szpitalnej)

    ...sangrią. Element wietnamski nieobecny do czasu pojawienia się obsługi.  - Dla mnie tacos z warzywami – decyduję uroczyście po odsianiu pozycji mięsnych.    - Chi, chi! – jak srebrny dzwoneczek roześmiewa się kelnerka, wdzięcznie i wstydliwe zakrywając usta dłonią harfistki. – Tacos finish!    - To może queso fundido?   - Chi, chi! – ona znów wesolutko. – Sorry, we don’t have...

  • Spacerem po Chinatown

    ...droga, duża meksykańska restauracja, urządzona jak stara hacjenda, zawsze nieco mroczna. Tacos na kilkanaście różnych sposobów, wymyślne koktajle, tequila. Zawsze tłok. Spróbuj koniecznie tradycyjnego...

  • Wyjścia w krainie chichów  (śmiech na sali szpitalnej)

    ...i quesadillas, podlewane sangrią. Element wietnamski nieobecny do czasu pojawienia się obsługi.  - Dla mnie tacos z warzywami – decyduję uroczyście po odsianiu pozycji mięsnych. - Chi, chi! – jak srebrny dzwoneczek roześmiewa się kelnerka, wdzięcznie i wstydliwe zakrywając usta dłonią harfistki. – Tacos finish! - To może queso fundido? - Chi, chi! – ona znów wesolutko. – Sorry, we don’t have...

  • Viva fiesta mexicana

    ...i tacos, jakie jedli w Kalifornii - zdradza znajoma aktorki. Otwarcie restauracji to nie lada wyzwanie, także finansowe. A Julia ostatnio mniej pracowała. W TVP w maju zdecydowano, że nie będzie...

Dyskusje na temat: tacos meksykanskie
  • Ciasto meksykańskie

    Co jakis czas na zmianę ze znajomymi organizujemy sobie imprezy na ktorych jest podawane dania typowe dla jakies kuchni- była już kuchnia polska, angielska,włoska itd w sobote idziemy do znajomych na meksykanskie szalenstwo , bedzie tacos , tortila i tekila . Mam takie pytanie moze slyszal ktos z was o jakims ciescie charakterystycznym dla kuchni mksykańskiej ???Byłbym wdzieczna za jakies

  • Re: Dynia makaronowa i tacos z czarną fasolą

    ja tam jadlam jedzenie meksykanskie , raz na jakis czas ale dyni to ja sobie nie przypominam ,w sumie to prawie wszystkie kuchnie swiata probowalam,oprocz hinduskiej, i jeszcze pewnie z jakas by sie znalazla,ktorej nie probowalam ,ale w tej chwili sobie az tak nie przypomne,no krajow 3 swiata jak pajaki czy tez szczury,lub nowosci robaki na patykyu w carmelu za 500euro,tego takze nie probowalam