• Informacje na temat:

    sposoby na zgage

Artykuły na temat: sposoby na zgage
  • Wygraj ze zgagą

    ...nadwrażliwego, a nawet nowotwory żołądka. Domowe sposoby na zgagę Musztarda. Ma właściwości alkaliczne, dzięki czemu neutralizuje kwasy żołądkowe. Gdy poczujesz pieczenie w przełyku, zjedz jej łyżeczkę...

  • Ugasić zgagę w zalążku

    Zgaga, co na nią pomaga? Zakaz gimnastyki, migdały i... spanie na lewym boku – oto proste sposoby na pozbycie się pieczenia w przełyku.

  • Dieta, która złagodzi zgagę

    Lato to czas, kiedy nie odmawiamy sobie grillowanych kiełbasek i boczku, smażonych ryb czy gofrów ociekających bitą śmietaną. Ponieważ na dworze panują upały, popijamy posiłki zimnymi gazowanymi napojami lub też alkoholem. A potem zazwyczaj... cierpimy na zgagę! Na szczęście są sposoby, dzięki którym można uniknąć tej przykrej dolegliwości. Wystarczy jeść regularnie, o stałych porach i bez...

  • Zgaga już nie da ci popalić!

    Uprzykrza życie średnio co trzeci dzień co trzeciej osobie... Jeśli i ty masz jej dosyć, sprawdź, co możesz zrobić, by przestała ci dokuczać. Oto najskuteczniejsze sposoby!

  • Naturalne sposoby na wrzody

    Jesienią u wielu osób nasilają się objawy choroby wrzodowej żołądka: poposiłkowy ból w nadbrzuszu, uczucie pełności, brak apetytu. Do objawów należą też zgaga, odbijania i nieregularne wypróżnienia. Wrzody, czyli ubytki śluzówki, są efektem zachwiania równowagi między mechanizmami ochronnymi śluzówki żołądka a agresywnym działaniem kwasu solnego.

  • 3 sposoby na trawienie

    Warto je poznać.

  • 3 sposoby na niestrawność

    Poznaj trzy niezawodne sposoby na to, by pozbyć się niestrawności.

  • 6 sposobów na zgagę

    Poznaj domowe i apteczne sposoby na złagodzenie jej przykrych objawów.

  • Domowe sposoby na kłopoty żołądkowe

    Gdy problemy zdarzają się sporadycznie i nie nasilają się, ulgę przyniosą naturalne kuracje.

  • Dietetyczne sposoby na jelito drażliwe

    Ta dolegliwość częściej dokucza kobietom. Z powodu stresu i błędów w żywieniu nasze jelita mogą się „buntować”. By je uspokoić, zastosuj proste zmiany w diecie.

Dyskusje na temat: sposoby na zgage
  • Re: Domowe sposoby na zgagę

    Mialam okropna zgage w ciazy. Bardzo pomagaly mi migdaly, nawet kidys mialam takie goryczkowate ale zjadlam i pomoglo. Polecam naprawde

  • Re: Domowe sposoby na zgagę

    Ja miałam zgage przez całą ciąże!!!Teraz juz jestem 30 lat po porodzie i do dzisiaj mam problem z zgaga!!!I żeby było śmiesznie mój syn z którym byłam w ciąży też ma zgagę!!!! Stosowałam już wszystko przez te lata i pomagało jakiś czas a potem zgaga wracała-teraz od jakiegoś czasu co rano na czczo połykam jedną tabletkę POLPRAZOL 20mg i nie mam zgagi wcale,je4m wszystko i po niczym zgagi nie mam

  • Re: Domowe sposoby na zgagę

    Spruboj zjesc mandarynke mi to w ciazy pomagalo na zgage a co do skurczow w lydkach to pamietam ze zawsze w wolnej chwili a zwlaszcza przed snem kladlam sie z nogam do gory oprtymi o sciane zeby poprawic krazenie.Mysle ze pol godzinki codziennie wystarczy i w dodatku zapobiegniesz zylakom no imoze tez skurczom.

  • Re: Domowe sposoby na zgagę

    na zgage mnie p[omagala woda mnieralna lekko gazowana potrzasalam butelka az sie wygazowala i pilam po szklance byla ulga jezeli jednak nie przyniesie ulgi jedna szklanka prosze pic wiecej napewno pomoze, woda mineralna rozrzedza soki zoladkowe ale musi to byc mineralna woda a na skurcze nog polecam czekolade i wszystko co zawirea kakao pozdrawiam

  • Re: zgaga

    polecam stronkę" http://www.poradnia.pl/ziololecznictwo/ziola-polskie/279-domowe-sposoby-na-zgage są jeszcze jakieś zioła i herbatki,a.e może ktoś ze Smakerowiczów zamiast się wymądarzać poradzi?

  • Re: Domowe sposoby na zgagę - jakie?

    Soda Oczyszczona jest dobrym srodkiem na zgage

  • Re: Domowe sposoby na zgagę - jakie?

    z moich obserwacji wynika, że najczęściej na zgagę cierpią ludzie, którzy się objadają. stąd nadprodukcja kwasu żołądkowego. może by tak zamiast tabletek lekkostrawna dieta?? to nie musi byc kwestia przejadania sie.przyczyn moze byc wiele.tluste,slone,ostre poprawy tez moga powodowac zgage,tak samo pozycja w jakiej sie je,lub odpoczywa po jedzeniu. proponuje czesciej spozywac kisiel itp. by

  • Re: Domowe sposoby na zgagę - jakie?

    Ja wyleczylam swoją zgage sokiem z surowych ziemniaków. Kup ziemniaki bez chemii (bio), wycisnij sok w sokowirowce i pij- pół godz. przed jedzeniem ok 100 ml. Nie jest smaczny, ale skuteczny. Jest to stary ludowy sposób na leczenie nadkwasoty. Bardzo waznny jest biały osad na dnie szklanki. Kiedyś nie mieliśmy sokowirowki, wiec moja mama wyciskala ten sok przez gaze. Powodzenia!

  • Na zgage miętus,

    Mój sposób na zgagę-miętowe karmelki.Ja nie chciałam zażywać rennie i to właśnie one mi obecnie pomagają-jestem w 38 tc. i czekam na swoje Maleństwo.Podobno migdały też sie sprawdzają,łyżeczka sody oczyszczonej na szklankę lub po prostu pepsi.Na niektóre z nas to działa-może Tobie akurat pomogą-nie próbowałam.Jeśli te sposoby nie przejdą to nie zniechęcaj się,tylko szukaj swojego

  • Re: 8 sposobów na zgagę

    Najlepsze są domowe, naturalne sposoby. Zamiast ładować się rennie lub innymi tabletkami, lepiej spróbować tego: http://gastryczne.pl/zgaga/domowe-sposoby-na-zgage/