• Informacje na temat:

    rozmowa z klientem przez telefon

Artykuły na temat: rozmowa z klientem przez telefon
  • Umowy przez telefon

    .... Wyjaśniamy, jakie warunki muszą zostać spełnione, by umowa zawarta przez telefon była ważna. Najważniejszy - z punktu widzenia klientów - jest poniższy przepis. - Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli...

  • Naciąganie przez telefon, w internecie, a nawet... w twoim domu!

    ...przepisami, nawet wyrażenie zgody na zawarcie umowy podczas rozmowy telefonicznej nie oznacza, że ją podpisałaś! Jeżeli jakaś firma proponuje ci zawarcie umowy przez telefon, to ma obowiązek przesłać(...)! Przedstawiciele handlowi - ci telefoniczni i pukający do drzwi - stosują mnóstwo innych trików, by nas namówić na wydatek. Nakłanianie do zawarcia umowy przez telefon Wydzwaniają przedstawiciele operatorów...

  • Zakupy na pokazach, w internecie, przez telefon: Jak uniknąć strat

    Wciąż słyszymy historie osób, które zostały naciągnięte na drogie towary na tak zwanych pokazach i drogą telefoniczną. Nieuczciwi sprzedawcy często wykorzystują ufność osób starszych... Radzimy, jak nie dać się nabrać oraz jak zrezygnować z niepotrzebnej rzeczy.

  • Czy warto zatrzymać telefon stacjonarny?

    Jeszcze kilkanaście lat temu telefony stacjonarne były podstawowym narzędziem komunikacji na odległość. Telefonia komórkowa dopiero co wchodziła na rynek, a klienci indywidualni podchodzili do nowych rozwiązań z ostrożnością. Pojawienie się jednak tanich ofert, mobilność i wygoda użytkowania telefonów komórkowych, spowodowały napływ nowych użytkowników. Część ludzi całkowicie zrezygnowała...

  • Do szczęścia przez sen

    ...​Budzisz się zmęczona, chociaż przespałaś całą noc? Przewracasz się z boku na bok, wybudzasz się co kilka godzin? Nie lekceważ tego. Przez "śmieciowy" sen rozpadają się związki i podupadają kariery. Choć zaburzenia snu to dziś plaga, możesz sobie z nimi poradzić w prosty sposób - przekonuje Nick Littlehales, najsłynniejszy na świecie specjalista od "naprawiania" snu.

  • Demaskujemy sztuczki operatorów

    Firmy coraz ostrzej walczą o klientów kablówki, telefonów i internetu. Aby zdobyć ich jak najwięcej i zatrzymać, stosują różne triki – "przereklamowują” swoje usługi lub nie mówią wszystkiego o ofercie. Podpowiadamy, na co uważać.

  • Demaskujemy sztuczki operatorów

    Firmy coraz ostrzej walczą o klientów kablówki, telefonów i internetu. Aby zdobyć ich jak najwięcej i zatrzymać, stosują różne triki – "przereklamowują” swoje usługi lub nie mówią wszystkiego o ofercie. Podpowiadamy, na co uważać.

  • Demaskujemy sztuczki operatorów

    Firmy coraz ostrzej walczą o klientów kablówki, telefonów i internetu. Aby zdobyć ich jak najwięcej i zatrzymać, stosują różne triki – "przereklamowują” swoje usługi lub nie mówią wszystkiego o ofercie. Podpowiadamy, na co uważać.

  • „Tańszy” abonament telefoniczny

    Dzwoni twój telefon stacjonarny – rozmówca przedstawia się jako konsultant lub konsultantka Telekomunikacji Polskiej S.A. i proponuje ci korzystne obniżenie abonamentu. Uważaj!

  • Samochód, telefon, garnitur, spotkanie z klientem. Uśmiech na twarzy i donośna rozmowa. Zwraca uwagę otoczenia. Zazdrość? Ciekawość?