• Informacje na temat:

    potrawy z cukini

Artykuły na temat: potrawy z cukini
  • Trzymaj linię dzięki przyprawom!

    ...apetyt na tłuste i słodkie potrawy. Dania doprawione papryczką chili rozgrzewają i dają na długo uczucie sytości. Chili świetnie sprawdza się w różnego rodzaju sosach (np. salsa, czatnej) do mięs(...) każdego posiłku. Ale nie musisz przesadzać z ich ilością. Wystarczy, że dania będą aromatyczne i smaczne. Dodawaj je pod koniec przygotowywania potrawy, by nie straciły zapachu i właściwości (wyjątkiem jest...

  • ...... WIEEELKA   WYZERKA ... w Ascoli ...

    ...gospodarz FRITTO Marche... nie wymieniam wszystkich regionow, bo to nudne... Jest tez akcent miedzynarodowy... potrawy z Barcelony i  u w a g a .... u w a g a ...z Polski. PLACKI ZIEMNIACZANE  i  WIELKOPOLSKI SER SMAZONY ( Jin, gdzie jestes... wroc ). Sa potrawy charakterystyczne dla danego regionu... sa i kwiaty cukini i akacji smazone  ( Lazio i Toscana ), mnostwo warzyw smazonych ale to...

  • Specjalne diety na kobiece dolegliwości

    ...gotowanych warzyw np. z cukinii, kalafiora, marchewki, polany jogurtem naturalnym, doprawiony pieprzem ziołowym. Podwieczorek: Kisiel jagodowy, dwa ciasteczka miodowo-owsiane. Kolacja: Sałatka(...) z indyka czy kurczaka. Niekorzystne są również: wszelkie potrawy smażone, majonez, tłuste sery, orzechy. Unikaj alkoholu, słodzonych napojów i mocnej kawy. • Przykładowy jadłospis 1: Śniadanie...

Dyskusje na temat: potrawy z cukini
  • Re: Typowa kuchnia polska?

    Sądzę,że zupa z cukini (przepis powyżej) to dobry pomysł.Pamiętam,że moim gościom z Francji bardzo smakował zwykły kapuśniak ze słodkiej kapusty i młodych warzyw.Jeśli juz chcesz naprawdę polskie potrawy to może to być kurczak po polsku ( z farszem z wątróbki),szczupak lub sandacz po polsku (z jajami na twardo i natką pietruszki),pstrąg z szałwią, cukinia zapiekana z mielonym mięsem,Bardzo fajna

  • Re: Zapiekanka warzywna z mozzarellą

    Jak zwykle na interia.pl niescislosci i zaniedbania. Sklad potrzebny do wykonania potrawy, jest ten sam, ktory znajduje sie kilka stron dalej, w "cukini zapiekanej". Czy to tak trudno sprawdzic po sobie co sie przepisuje, albo moze bardziej prawidlowo: gdzie jest korekta w tej redakcji!!!!

  • Re: Clafoutis z cukini

    nauczenia sie i przezycia... mam przynajmniej taka nadzieje. A jesli takie zdanie pada z "ust" osoby, ktora podala nie tak dawno ukradzione zdjecie potrawy z interentu jako "swoje dziela". Coz... mam

  • Re: burak..

    dalabym sie pokroic za takiego sasiada!!! cukinia z pomidorem kroluje u mnie na pizzy, uwielbiam! tez kocham, nawet jesien przezywam dzieki temu;) Mojemu sąsiadowi obrodziły kabaczki i cukinie wiec mnie obdarowuje,wczoraj zapiekanke z cukini z mozzarella i pomidorami robiłam,jutro moze tego kabaczka czyms nadzieje.Jak ja kocham lato i takie potrawy

  • Re: Gotowanie napadowe

    Mali podziwiam normalnie, bo smażenie placków to nie moja bajka ;( .. a gotowanie lubię.. w przypływach weny garkowej.. ostatnio leczo z cukini i kurczak pieczony na butelce.. ale to potrawy mało ambitne, mało pracochłonne ale dość smaczne :) .. gdybyś mogła od czasu do czasu, w swojej zakładce "kuchnia" podrzucić jakiś wypróbowany przepis, to chwaliłabym Cię na wszystkich odpustach :**

  • Re: Gotowanie napadowe

    Mali podziwiam normalnie, bo smażenie placków to nie moja bajka ;( .. a gotowanie lubię.. w przypływach weny garkowej.. ostatnio leczo z cukini i kurczak pieczony na butelce.. ale to potrawy mało ambitne, mało pracochłonne ale dość smaczne :) .. gdybyś mogła od czasu do czasu, w swojej zakładce "kuchnia" podrzucić jakiś wypróbowany przepis, to chwaliłabym Cię na wszystkich odpustach :** Jak na

  • Re: burak..

    Jolie,sąsiad do wziecia jest,aczkolwiek nie ta grupa wiekowa ;) Ale jarzynki chetnie od niego przyjmuje,w zamian dokarmiam mu psa. dalabym sie pokroic za takiego sasiada!!! cukinia z pomidorem kroluje u mnie na pizzy, uwielbiam! tez kocham, nawet jesien przezywam dzieki temu;) Mojemu sąsiadowi obrodziły kabaczki i cukinie wiec mnie obdarowuje,wczoraj zapiekanke z cukini z mozzarella

  • Re: burak..

    za takiego sasiada!!! cukinia z pomidorem kroluje u mnie na pizzy, uwielbiam! tez kocham, nawet jesien przezywam dzieki temu;) Mojemu sąsiadowi obrodziły kabaczki i cukinie wiec mnie obdarowuje,wczoraj zapiekanke z cukini z mozzarella i pomidorami robiłam,jutro moze tego kabaczka czyms nadzieje.Jak ja kocham lato i takie potrawy

  • Re: burak..

    za mlody?:DDDD Jolie,sąsiad do wziecia jest,aczkolwiek nie ta grupa wiekowa ;) Ale jarzynki chetnie od niego przyjmuje,w zamian dokarmiam mu psa. dalabym sie pokroic za takiego sasiada!!! cukinia z pomidorem kroluje u mnie na pizzy, uwielbiam! tez kocham, nawet jesien przezywam dzieki temu;) Mojemu sąsiadowi obrodziły kabaczki i cukinie wiec mnie obdarowuje,wczoraj zapiekanke z cukini

  • Re: burak..

    Mojemu sąsiadowi obrodziły kabaczki i cukinie wiec mnie obdarowuje,wczoraj zapiekanke z cukini z mozzarella i pomidorami robiłam,jutro moze tego kabaczka czyms nadzieje.Jak ja kocham lato i takie potrawy:))) kochana, mam;)) faszerowane rozmaicie uwielbiam, smaka mi narobilas:) starte na placki. jako farsz do pierogow, z serem np. jako nadzienie do papryki, pomidorow czy innych. z warzywami