• Informacje na temat:

    pompki trening

Artykuły na temat: pompki trening
  • Krótki trening

    Fitness nie jest dla ciebie, bo nie masz czasu? Czytaj dalej. Wystarczy, że trzy razy w tygodniu przeznaczysz kwadrans na trening interwałowy, a efekty będą takie, jakbyś regularnie chodziła na siłownię. Wyjaśniamy, jak to działa.

  • Trening na "motylki"

    .... Z czasem sięgnij po 3 kilogramowy. Zrób po 10 powtórzeń na każdą rękę w trzech seriach. Odwrotne pompki w podporze: Usiądź na na twardym, stabilnym krześle z prostą krawędzią. Oprzyj dłonie na...

  • Ćwicz jak Madonna i Natalie Portman. Top 3 treningi tej wiosny

    Bieżnia napędzana siłą własnego ciała, zajęcia na desce, która unosi się na powierzchni basenu, a może ćwiczenia inspirowane baletem, które pokochały gwiazdy? Poznaj treningi, które będą hitem nadchodzącego sezonu. To nowość w Polsce!

  • Crossfit: Więcej niż zwykły trening

    Crossfit to niezwykle popularna w ostatnich miesiącach forma aktywności fizycznej, która przybyła do nas z USA. Wystarczy sala, kilka sprzętów i instruktor, który zna się na rzeczy. Jednak, by trening był bezpieczny i nie skończył się kontuzją należy pamiętać o kilku ważnych zasadach.

  • Trening funkcjonalny, czyli jaki?

    Ostatnimi czasy w środowisku fitness określenie trening funkcjonalny odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Taki trening zakłada przede wszystkich wykonywanie ćwiczeń angażujących różne partie ciała. Ćwiczeń, które naśladują nasze codzienne ruchy.

  • Kasia Kępka zawdzięcza formę treningowi funkcjonalnemu

    Trening funkcjonalny imituje ruchy człowieka podczas wykonywania podstawowych czynności codziennego życia, takich jak podnoszenie toreb z zakupami, noszenie dziecka czy wysiadanie z samochodu. Już 20 minut dziennie regularnych ćwiczeń daje efekty w postaci bardziej gibkiego i silnego ciała, o czym przekonała się prezenterka VIVA Polska Kasia Kępka.

  • Siłownia domatora – ćwiczenia dla początkujących na brzuch

    Siłownia w domu kojarzy się przede wszystkim z hantlami, pompkami i podciąganiem na drążku. Istnieje bardzo dużo zastosowań dla nawet tak małego asortymentu. Metod, którymi podczas ćwiczeń można aktywować brzuch jest bardzo dużo a osoba chcąca zacząć swoją pracę nad sylwetką z pewnością będzie mogła wykonać dobry trening tak zwanego „core” nie wychodząc z własnego pokoju.

  • Smukła, zwinna i silna. Zapasy są lepsze niż crossfit

    Bez „złomu”, długich i monotonnych sesji, unikając przeciążeń. Równomiernie kształtuj ciało, kondycję i sprawność. W swój trening wkomponuj tricki zawodowych zapaśniczek.

  • Kwadrans dla ciała: Zadbaj o dekolt

    Wprawdzie żaden trening piersi nie powiększy, ale je uniesie, ujędrni i zaokrągli. Regularna gimnastyka poprawi także kondycję skóry. Żeby ćwiczenia na biust były efektywniejsze, sięgnij po ciężarki i elastyczną taśmę.

  • Anna Lewandowska poleca - "Twoją siłownią jest Twoje ciało!"

    Nie potrzebujesz zaawansowanego sprzętu, karnetu na siłownię. Możesz ćwiczyć wszędzie i o każdej porze. Trening z własnym ciężarem ciała poleca na profilu Anna Lewandowska. "Twoją siłownią jest Twoje ciało!" - zachęca żona naszego najlepszego piłkarza Roberta Lewandowskiego.

Wideo na temat: pompki trening
  • Brzuszki i pompki na piłce

    W magazynie „Lady Fit” Katarzyna Kępka i trener Szymon Gaś zaprezentowali ćwiczenia z wykorzystaniem piłki. Jak wykonać brzuszki, przysiady i wykroki z piłką? W jakim trybie należy wykonywać trening? (źródło: TVN Meteo Active/x-news)

Dyskusje na temat: pompki trening
  • Re: Trend fitness 2017 - trening ciała i umysłu

    kiedyś pompki,brzuszki podciąganie i przysiady wystarczały a teraz jogi ,medytacje i do Mc Donalda ehhh

  • Re: Metabolizm: Jak go podkręcić, gdy zwalnia i… schudnąć

    Intensywny trening 4 minutowy (tabata) o którym piszecie, nie jest dobry dla każdego, tym bardziej dla początkujących z jakimikolwiek ćwiczeniami. Poza tym, wykonywanie jednego ćwiczenia przez całą sesję 4 minutową jest niewskazane; zaleca się kilka różnych ćwiczeń angażujących różne partie ciała np. przysiady, pajacyk, skakanka, pompki. Ćwiczę od ponad 2 miesięcy (po prawie roku aerobów

  • Re: Odchudzająca tabata

    powinno obejmować jak najwięcej największych grup mięśni Twojego ciała. Im więcej mięśni będzie pracować tym lepiej (ale nie myśl, że trening mięśni Twarzy wystarczy, choć jest ich aż 54 😉 Robimy(...) pompki, to drugą powinny być np. przysiady lub bieg w miejscu.

  • Re: wiem, że przesadzam... :)

    O 20.15 trening kończe,czyli mówisz ze na całych dłoniach mogę? ;) Kochana :))) ale to dopiero tak po 20-tej, więc może już po pompkach? Gretka,mówisz-masz :) Bede pompki na kostkach robic sciskając kciuki,jedna łapka za Ciebie,druga za szczypiornistów ;) Możesz, możesz :)))

  • Re: nudy na pudy ;)

    ja mam i zimny nos,i zimne nóżki,i napiłabym sie ale nie mogę,trening mam wieczorem a pompki po pijaku słabo wychodza ;) zimy nos oznaką zdrowia, w przeciwieństwie do zimnych nóżek :) Chętnie z Wami wypiję :)

  • Re: wiem, że przesadzam... :)

    O 20.15 trening kończe,czyli mówisz ze na całych dłoniach mogę? ;) Kochana :))) ale to dopiero tak po 20-tej, więc może już po pompkach? Gretka,mówisz-masz :) Bede pompki na kostkach robic sciskając kciuki,jedna łapka za Ciebie,druga za szczypiornistów ;)

  • Re: 7 błędów w treningu na mięśnie brzucha

    Jeżeli masz na myśli, że jeżeli ktoś np. biega, czy gra w piłkę to możesz mieć racje. Jeżeli ktoś chce zrzucić sporo z brzucha by go wyrzeźbić to nie. Ale jak się ma szczupły brzuch to trening świetny. Ja nie ćwiczę na siłowni czy gdzieś. Gram w piłkę, dużo ruchu. To tyle. A w domku 6w i pompki, tak dla siebie. Na wakacje ;d

  • Re: Spokój

    Prawie ;D Trening obowdowy polega na tym ze na obwodzie ustawione sa rózne stacje typu np pompki,kolejna to jakies kardio,potem brzuchy itp.Stacji jest z reguły kilkanascie,na kazdej ćwiczy sie 2 minuty,potem przechodzi sie na nastepną.Jak sie człowiek przyłozy to wysiłek jest konkretny,lubie to ;D No dobrze. Bosu juz poznalam. Ale co to jest do cholery trening obwodowy??? Caly obwod

  • Re: Spokój

    Prawie ;D Trening obowdowy polega na tym ze na obwodzie ustawione sa rózne stacje typu np pompki,kolejna to jakies kardio,potem brzuchy itp.Stacji jest z reguły kilkanascie,na kazdej ćwiczy sie 2 minuty,potem przechodzi sie na nastepną.Jak sie człowiek przyłozy to wysiłek jest konkretny,lubie to ;D No dobrze. Bosu juz poznalam. Ale co to jest do cholery trening obwodowy??? Caly obwod kalingradzki