• Informacje na temat:

    podniecic kobiete

Artykuły na temat: podniecic kobiete
  • 10 miesięcy temu urodziłam śliczną córeczkę. Od tego czasu jest wszystko ok. kochaliśmy się z mężem, ale to już nie jest to. Moja pochwa podczas stosunków jest sucha, dlatego o wiele trudniej jest mi się podniecić. Mój mąż czasem uważa, że on mnie nie podnieca. A to jest nieprawda! Mam 25 lat i seks dla nas jest bardzo ważny! Co mam zrobić?

  • „Będzie dzisiaj robota?", czyli jak zachęcić kobietę do seksu

    Wielu mężczyzn twierdzi, że lubi kobiety z inicjatywą w łóżku. - Fantazjują, że fajnie by było spotkać seksualną kocicę, z którą można zrobić wszystko....

  • Świat kobiet mafii

    Wizerunki kobiet mafii w kulturze popularnej przypominają często karykatury - gruba warstwa makijażu, wieczna opa­lenizna, utlenione i tapirowane blond włosy, pomalowane paznokcie, zbyt długie, by ich właścicielka mogła imać się jakichkolwiek prac domowych.

  • Najskrytsze marzenia seksualne kobiet

    Potocznie uważa się, że to wyłącznie mężczyźni fantazjują o seksie. Ale to nieprawda! Kobiety robią to nie mniej często, tylko dużo rzadziej o tym mówią.

  • Wilgotne miejsca

    Kiedy kobieta odczuwa pożądanie, jej intymne miejsca wilgotnieją. To oczywiste. Ale czy równie oczywiste jest to, dlaczego tak się dzieje?

  • Charakter nie jest afrodyzjakiem

    Mężczyźni u kobiet zwracają uwagę głównie na atrakcyjność, bo - jak mówi prof. Zbigniew Lew-Starowicz - charakter nie jest afrodyzjakiem. Z kolei "facet musi być odpowiedzialny, dojrzały, pracowity, mieć ambicje, dawać sobie radę w sytuacjach trudnych i dbać o dom"

  • Trauma i seks

    Zgwałcona kobieta cierpi nie tylko podczas aktu przemocy seksualnej. Często takie wydarzenie ma wpływ na całe życie ofiary - tak w sferze erotycznej, jak i psychologicznej

  • Toksyczna miłość

    Ile kobieta jest w stanie znieść w imię uczucia, czy raczej jego namiastki? Bardzo wiele. Tylko czy warto tracić przy tym godność?

  • Jak szaleć to szaleć w... łóżku

    Seks odgrywa ważną rolę w każdym związku kobiety i mężczyzny. Kobieta pragnie, aby jej partner był nie tylko sprawny, ale i czuły w łóżku. Mój ukochany mąż - zwierza się Agata - kiedyś taki nienasycony (jeśli chodzi o seks) i pełen pomysłów w łóżku, coraz częściej odwraca się do mnie plecami i zasypia.

  • M jak miłość, O jak obsesja

    Marta chciałaby być chipem w mózgu męża - wiedziałaby, co myśli, widząc inną kobietę. Kinga marzy, by dziewczyny chodziły w czadorach. Narzeczony nie mógłby patrzeć, jak faluje im biust. Maciek po prostu wie, że Ewa go zdradza. Więc szuka śladów: w telefonie, w komputerze, na jej ubraniu. Zazdrość, choć podobno płynie z miłości, może ją zniszczyć.

Dyskusje na temat: podniecic kobiete
  • Re: faceci kłamią o swoim rozmiarze ;)

    tu sie nie zgadzam, to facet musi dobrze podniecic kobiete zeby miała ochote, i nie pomoga fale wisły kiedy on obwisły Wszyscy mają malutkie przyrodzenia, bo jakoś tak omijają temat szerokim łukiem. Mali dodają sobie kilka cm i pewności siebie ;), duzi chwalą sie. Ale co ciekawe to ci średni, ponieważ nie są zbyt pewni swojej wielkości sa najlepsi!!! Duzi uważają, ze jak mają dużo to

  • Re: Prof. Lew-Starowicz: Po 50-tce jest jeszcze lepiej niż wcześniej!

    Pewnie ze staje i potrafi dlugo jeszcze potem stac ale trzeba o siebie dbac i miec kobiete u boku ktora potrafi podniecic i chce miec seks,ale zeby kobieta nabrala ochoty i chciala facet musi umiec ja porzadnie piescic.kazdy ma usta i palce wiec powinien z tego umiec skorzystac takze

  • jak podniecic kobiete

    powiedzcie mi jak najlepiej podniecic kobiete nie chodzi mi o naturalne sposoby tylko jakies innowacje

  • Re: jak podniecic kobiete

    Podczas typowych,że tak powiem igraszek lub już podczas osiągniętego zbliżenia musisz dużo mówić do niej..najbardziej wskazane są czasem lekko sprośne ii wychwalające ją teksty;D kobiete bardzo podnieca jeśli widzi i słyszy,że facet jej pragnie i podnieca go swoim wyglądem

  • Re: Re: jak podniecic kobiete

    Mnie niepodniecają czułe słówka lubie sie kochać osto i namiętnie czasami lubię nawet porządzić w łóżku. Kazda kobieta jest inna i czegoś innego potrzebuję wiec podczas zblizenia z drógą osobą należy zapytać co lubi i powiedziec co się od niej oczekuje wtedy niema miejsca żadna "skucha" . To że facet mnie pragnie czy nie to poprostu widać na pierwszy rzut oka (chba niemuszę wyjaśniac jak :)).

  • Re: Re: jak podniecic kobiete

    facet po 40 tez tez cie zakreci ???

  • PIERSI SA SUPER

    niewazne czy male czy duze. wazne jest by byly odpowiednio wrazliwe na dotyk. tylko wtedy mozna kobiete odpowiednio podniecic i sprawic by bylo cudownie. a rozmiar ? wazny jest dla tych, ktorzy nie maja z nimi nic wspolnego - zakompleksionych onanistow, ktorzy w zaciszu domowym w sobotnie wieczory ogladaja pornosy i potem komentuja, nie majac pojecia o czym mowia. kobiety nie ma znaczenia jakie

  • faceci...

    w bieliznie to rzuca sie na mnie a nie na kompa :D hehe faceci sa wzrokowcami, niech patrza...skoro jest na co...uwzam sie tez za niczego sobie kobiete, miss nie jestem, ale wiadomo, ze kazdy czlowiek ma "cos" w sobie....a poza tym to nie ta na fotce wie jak podniecic swojego faceta, wiec nie widze konkurencji...a na koniec zeby bylo weselej, jak ja tylko wspomne, ze ten facet jest wyje...miodzio