• Informacje na temat:

    pamietanie snow

Artykuły na temat: pamietanie snow
  • Przyczyny zaburzeń snu

    Coraz więcej osób, nie tylko starszych, ale również młodych, boryka się z zaburzeniami rytmu snu. Zaburzenia snu mogą pojawić się z wielu różnych powodów. Jakie są najczęstsze przyczyny problemów ze snem?

  • Do szczęścia przez sen

    ​Budzisz się zmęczona, chociaż przespałaś całą noc? Przewracasz się z boku na bok, wybudzasz się co kilka godzin? Nie lekceważ tego. Przez "śmieciowy" sen rozpadają się związki i podupadają kariery. Choć zaburzenia snu to dziś plaga, możesz sobie z nimi poradzić w prosty sposób - przekonuje Nick Littlehales, najsłynniejszy na świecie specjalista od "naprawiania" snu.

  • Sen - najzdrowszy generator szczęścia

    Choć często bywa bagatelizowany, sen jest największym sprzymierzeńcem zdrowia i dobrego samopoczucia. Wraz z rozwojem badań, dowiadujemy się o kolejnych czynnikach mogących pogorszyć jego jakość, a co za tym idzie - jakość naszego życia. Jak sobie z tym radzić?

  • Post, przeciwutleniacze, sen - przyjaciele naszej skóry

    Przeciwutleniacze, ochrona przeciwsłoneczna, sen - to zaledwie kilka sposób na dodanie naszej skórze blasku. Jednak piękna skóra wymaga pewnych poświęceń, jednym z nich jest konieczność zrezygnowania z cukru, przekonuje dr Doris Day.

  • Dieta na dobry sen

    Zdarza ci się mieć problemy z zasypianiem? Przekręcasz się z boku na bok i mimo zmęczenia nie śpisz do późnych godzin nocnych? Jedną z przyczyn może być niewłaściwa, wieczorna dieta. Wypróbuj tych wskazówek – może będą one kluczem do pokonania bezsenności i receptą na spokojny sen.

  • Sen: Co za dużo, to niezdrowo

    Spanie dłużej, niż osiem godzin może się okazać szkodliwe dla zdrowia. Im dłużej śpimy, tym bardziej narażamy się na ryzyko śmierci i chorób sercowo-naczyniowych.

  • Ziółka na stres i sen

    Naturalnym anydepresantem jest też dziurawiec. Ponieważ jednak powoduje zwiększoną wrażliwość naszej skóry na słońce, lepiej nie pić go latem.

  • Zdrowy sen dzięki roślinom

    Ustawione w sypialni mogą emanować dobrą energią i dbać o jakość powietrza w tym ważnym dla nas pomieszczeniu. Oto brygada zielonych specjalistów!

  • Zasady higieny snu - jak dobrze spać?

    Jak zapewnić sobie zdrowy sen? Co zrobić, by zasnąć bez przewracania się z boku na bok? Jak sprawić, by noc minęła bez przebudzeń? Jak pozbyć się problemów ze wstawaniem rano? Przedstawiamy zasady higieny snu.

  • Sposoby leczenia zaburzeń okołodobowego rytmu snu i czuwania

    Prawidłowy sen dorosłego człowieka powinien być regulowany światłem dziennym i nocną ciemnością oraz trwać od 7 do 9 godzin. Mózg, a dokładniej – jądra nadskrzyżowaniowe, otrzymują informację o dniu i nocy przesyłaną z siatkówki gałek ocznych, a następnie regulują wydzielanie przez szyszynkę melatoniny, czyli hormonu warunkującego sen.

Wideo na temat: pamietanie snow
  • Irina Shayk zdradza sekret swojego piękna

    Irina Shayk to jedna z najpopularniejszych modelek na świecie. Gwiazda zachwyca swoim wyglądem. Co jest jej sekretem i co sprawia, że zawsze promienieje? - Sen jest dla mnie bardzo istotny - zdradziła gwiazda. Okazało się też, że wyjątkowo dba o swój uśmiech, gdyż to jest wizytówką kobiety. - Powinniśmy wszyscy pamiętać o żuciu gumy, ja mam na tym punkcie obsesję - powiedziała. (Źródło: Cover Video/ x news)

  • Jak rozpoznać, że dopadło nas wiosenne przesilenie i jak radzić sobie z objawami?

    Razem z pierwszymi cieplejszymi dniami pojawia się również wiosenne przesilenie. Jak poznać, że dopadło ono również nas? Czujesz się zmęczony, ospały, podirytowany? Pojawiają się także kłopoty z koncentracją oraz częste bóle głowy i mięśni? Winne temu są drastyczne zmiany w pogodzie i w rytmie dobowym. Szacuje się, że na przystosowanie się do nich potrzebujemy około 2-3 tygodni. Jednak z wiosennym przesileniem można walczyć. Przede wszystkim pamiętajmy o odpowiedniej ilości snu - nie mniej...