• Informacje na temat:

    ladowarki

Artykuły na temat: ladowarki
  • Mówi się, że przede wszystkim trzeba wyjmować z gniazdka ładowarki. Zostawione w kontakcie (bez podłączonego telefonu) pobierają prąd za ok. 15 gr miesięcznie. Ale prawdziwym złodziejem energii są sprzęty które pozostawiamy wpięte do kontaktu. Jak to zmienić?

  • Złodzieje energii

    Mówi się, że przede wszystkim trzeba wyjmować z gniazdka ładowarki. Zostawione w kontakcie (bez podłączonego telefonu) pobierają prąd za ok. 15 gr miesięcznie. Ale prawdziwym złodziejem energii są sprzęty, które pozostawiamy wpięte do kontaktu. Jak to zmienić?

  • Nie są bardzo drogie, a sprawią, że nawet długa podróż autem na wakacje stanie się przyjemniejsza. Świeża kawa i przenośna ładowarka dadzą Ci zastrzyk energii, a nawigacja doprowadzi do celu!

  • TEST: Nokia DC-16 - energia z torebki

    Uniwersalna ładowarka przenośna Nokia DC-16, z którą nie rozstaję się od kilku miesięcy, już nieraz uchroniła mnie od kłopotów, a ile razy od niepotrzebnych nerwów - nie zliczę.

  • Wraz z pojawieniem się nowych technologii w naszym domu rozpoczęło się… pomieszanie z poplątaniem kabli i kabelków – USB, słuchawkowych, od ładowarki, do zasilania. Zapanujmy nad tym!

  • Jestem, jestem od wczoraj w Polsce. Nie moglam sie z wami pozegnac, bo zlosliwosc przedmiotow martwych w tym przypadku zazdrosnej o wyjazd wloskiej ladowarki...

  • 5 pomysłów na prezent dla faceta

    Zbliża się szczególna okazja? Chciałabyś sprawić swojemu chłopakowi, kumplowi, tacie albo bratu naprawdę fajny prezent, ale nie masz pojęcia, co to mogłoby być? Tak naprawdę nie potrzebujesz wcale dużego budżetu, a jedynie kreatywności. Oto 5 pomysłów na podarunki dla faceta.

  • Prezentacje i bazary omijaj szerokim łukiem. Nie kupuj tanich sprzętów niewiadomego pochodzenia (np. na bazarach czy u domokrążców)....

  • Opłaty za prąd są z roku na rok coraz wyższe. Warto więc poszukać sposobów oszczędności, by nie przepłacać, ale też nie rezygnować z komfortu życia.

  • Co robić, by ładujący się telefon uchronić przed uszkodzeniem?

Zdjęcia na temat: ladowarki
  • Najważniejsze rzeczy w centrum uwagi
Dyskusje na temat: ladowarki
  • Re: Jak daleko nam do eko?

    a co mnie obchodzi że Zielińska nie wyłacza ladowarki. już nawet tym bzdurnym faktem próbuje cie lansować?

  • -

    -

    Nie ma co winic aparatu, nie wiem dlaczego zaraz jak sie bateria rozladowala powinnam ja do ladowarki wsadzic. Zawsze to robie, tylko teraz nie...

  • Re: Życiowa prezentacja

    w sloiczkach :) za drugim razem (po niespelna miesiacu!) zostalam bez ladowarki telefonicznej, co przy moim zawodzie rownalo sie katastrofie. oczywiscie nauczona doswiadczeniem dla dziecka mialam juz