• Informacje na temat:

    dynia na paznokciach

Artykuły na temat: dynia na paznokciach
  • Płytka paznokci

    O czym świadczą białe plamy na paznokciach? O niedoborze witamin i minerałów lub urazie płytki. Jak można temu zaradzić?

  • Jak wzmocnić paznokcie?

    Kruche, rozdwajające się paznokcie można łatwo wzmocnić. I nie musisz kupować drogich preparatów. Wystarczą składniki, które masz w swojej kuchni.

  • Dieta na odbudowę paznokci

    Wiosną wiele z nas ma kłopoty z paznokciami – są kruche, matowe, rozdwajają się. To wina braku witamin po zimie i… wiosennych porządków, jeśli do sprzątania nie wkładamy rękawiczek. Zanim pomalujemy paznokcie, trzeba je wzmocnić.

  • Jak wzmocnić paznokcie po hybrydzie

    Manicure hybrydowy wysusza płytkę paznokcia (zwłaszcza jeśli jej stan wyjściowy nie był najlepszy), a gdy jest nieprawidłowo zdejmowany, dodatkowo pogarsza kondycję.

  • Dieta wzmacniająca paznokcie

    ...z wiesiołka Dostarcza kwasów omega-3 i omega-6, zalecanych przy łamliwych paznokciach. Poza olejem z wiesiołka (kupisz go w kapsułkach) pij napar ze skrzypu. 4. Białko i żelazo By zadbać o więcej białka...

  • Co powinnaś jeść, by wzmocnić paznokcie?

    Zadbaj o to, by w twoim jadłospisie często pojawiały się pokarmy zawierające witaminy A, E i te z grupy B.

  • Jak dbać o skórę i paznokcie stóp?

    Choć wiele z nas codziennie kremuje ręce i wciera w siebie różne balsamy, często zapominamy o tym, jak ważna jest pielęgnacja stóp. To one utrzymują całe nasze ciało i są narażone na dużą ilość uszkodzeń. Co powinnyśmy robić, by cieszyć się pięknymi, gładkimi stópkami?

  • Siedem składników na wzmocnienie włosów i paznokci zimą

    Gdy zauważysz, że gorzej wyglądają, to znak, że w twojej diecie brakuje ważnych substancji. Uzupełnij je!

  • Dynia to ma bogate wnętrze!

    A może nawet uda nam się trochę do tego przyczynić, bo argumentów "za" nie brakuje. Na jej korzyść przemawia fakt, że podczas obróbki cieplnej nie traci swoich właściwości. Dynia działa odkwaszająco na organizm i wzmacniająco na nasz układ odpornościowy. Jest niskokaloryczna (100 g to 26 kcal), lekkostrawna i bogata w błonnik, dlatego jest zalecana osobom, które chcą schudnąć. Poza tym...

  • ​Skóra, włosy i paznokcie: Co możesz zrobić, by poprawić ich kondycję

    Matowe włosy, poszarzała skóra i łamiące się paznokcie to problem, z którym zmaga się wiele współczesnych kobiet. Na szczęście jest kilka prostych sposobów, by się z nim rozprawić.