• Informacje na temat:

    drzemka energetyczna

Artykuły na temat: drzemka energetyczna
  • Czy drzemka służy zdrowiu?

    ....  Najkorzystniejsza jest dla nas drzemka tzw. energetyczna, podczas której nie zapadamy głęboko w sen (nie następuje faza REM). Popołudniowa powinna trwać co najwyżej 20 min. W tym czasie mózg nie wejdzie(...)Jedni nie wyobrażają sobie dnia bez popołudniowej drzemki, inni upatrują w niej przyczynę bezsenności. Jak jest naprawdę?  Drzemka drzemce nierówna. Jak zwykle w takich dyskusjach - diabeł tkwi...

  • Przegoń zmęczenie

    Nagle dopadła cię senność? Przed drzemką w pracy chroni Cię tylko groźne spojrzenie szefa? Jesteś rozkojarzona i nie możesz zebrać myśli? Zapewne dopadło Cię zmęczenie.

  • Co jeść i kiedy, żeby chciało się żyć

    Zdarza ci się po śniadaniu szybko opaść z sił? Nie wiesz, dlaczego. A może po prostu zjadłaś coś, co śmiało można nazwać energetycznym wampirem?

  • Nie śpij w pracy!

    W ciągu dnia nagle dopadła cię senność? Przed drzemką chroni cię tylko groźne spojrzenie szefa? Na kolejną kawę nie możesz już patrzeć? Spróbuj innych sposobów na szybkie orzeźwienie...

  • Obudź się!

    W pracy nagle dopadła cię senność? Przed drzemką chroni cię tylko groźne spojrzenie szefa? Na kawę nie możesz już patrzeć? Spróbuj innych sposobów!

  • Sposoby na poranne przebudzenie

    Nic tak nie regeneruje organizmu jak dobry i spokojny sen, dlatego każdy z nas z niekłamanym entuzjazmem lubi oddawać się tej przyjemności. Im więcej czasu możemy na niego poświęcić, tym lepiej. Poznaj kilka prostych sposobów, dzięki którym będziesz budziła się wyspana i jednocześnie, które pozwolą ci poleniuchować w łóżku nieco dłużej, unikając jednocześnie zbędnej dawki nerwów i stresu związanej z poranną krzątaniną.

  • 9 fit przykazań

    Ile osób, tyle metod na idealną sylwetkę. Dieta, trening, nawyki - to wszystko kwestia bardzo indywidualna i ciężko mówić tu o uniwersalnych rozwiązaniach. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by wskazać 9 kroków, które zbliżą nas do wymarzonego ciała, mogą okazać się one bardzo pomocne, szczególnie dla osób początkujących, które są nieco zagubione w fitnessowym świecie.

  • Do szczęścia przez sen

    ​Budzisz się zmęczona, chociaż przespałaś całą noc? Przewracasz się z boku na bok, wybudzasz się co kilka godzin? Nie lekceważ tego. Przez "śmieciowy" sen rozpadają się związki i podupadają kariery. Choć zaburzenia snu to dziś plaga, możesz sobie z nimi poradzić w prosty sposób - przekonuje Nick Littlehales, najsłynniejszy na świecie specjalista od "naprawiania" snu.

  • Rodzinny weekend wzmocni waszą więź

    Najbliższy weekend wykorzystajcie do tego, by spędzić czas razem, a nie obok siebie. Spójrz, jak niewiele wystarczy, żeby naładować baterie i cieszyć się sobą!

  • Jak nauczyć się nic nie robić: Poradnik dla zapracowanych

    Leniuchować bez poczucia winy? Czy to jest w ogóle możliwe? Możliwe, a nawet konieczne! Zatrzymaj się i zobacz, jak ważne są chwile „tylko dla siebie”.