• Informacje na temat:

    ćwiczenia wzmacniające

Artykuły na temat: ćwiczenia wzmacniające
  • Łatwe ćwiczenia wzmacniające lędźwie

    Wzmocnienie mięśni dolnego odcinka kręgosłupa złagodzi bóle związane z chorobą zwyrodnieniową. Jednak efekty przyniosą tylko regularne ćwiczenia. Wykonuj je i rano, i wieczorem.

  • Cztery proste ćwiczenia, które działają!

    Mniej znaczy więcej - to dewiza trenerów, którzy przekonują, że krótsze, ale regularne treningi szybciej przynoszą efekty! Znalazłyśmy dla was cztery ćwiczenia, które wykonywane w formie tabaty pomogą ci w krótkim czasie wzmocnić mięśnie i wyrzeźbić sylwetkę. Do dzieła!

  • Lewandowska pokazuje ćwiczenia dla kobiet w ciąży

    ...grudnia proponowała im TRX czyli wzmacniające mięśnie ćwiczenia na taśmach.  - Jeśli jesteś w ciąży, również możesz wykonywać niektóre ćwiczenia na TRX (jeśli Twój lekarz zezwolił na aktywność fizyczną...

  • Kwadrans dla ciała: Zdrowe nogi

    Ćwiczenia wzmacniające pośladki to coś więcej niż rzeźbienie ciała. Taki trening poprawia krążenie w dolnych partiach ciała i minimalizuje ryzyko żylaków na łydkach i w obszarze pod kolanami, pomaga się także uchronić przed chorobą zakrzepową.

  • Gimnastyka dla oczu

    Trzy proste ćwiczenia, które zapewnią ci dobry wzrok na lata!

  • Podkreśl rzeźbę ramion

    Treningi wzmacniające mięśnie ramion mogą być krótkie, ale powinny być intensywne.

  • Zdrowy kręgosłup

    Bóle kręgosłupa nie dają ci spać w nocy? Nie możesz normalnie funkcjonować w ciągu dnia? To znak, ze najwyższy czas na ćwiczenia rozluźniające i wzmacniające plecy.

  • Zadbaj o piersi

    Ćwiczenia wzmacniające mięśnie biustu nie sprawią, że twoje piersi nagle powiększą się o rozmiar lub dwa. Regularne treningi pozwolą za to uzyskać efekt uniesionego i jędrnego biustu, który będziesz chciała jak najczęściej eksponować w wydekoltowanych bluzkach.

  • By nie bolało w krzyżu

    Pomogą ćwiczenia wzmacniające mięśnie okalające lędźwiowy odcinek kręgosłupa...

  • Zdrowe stopy bez haluksów

    Doraźnie ulgę przyniosą maści, tabletki, ćwiczenia. Kiedy problem staje się bardziej uciążliwy, konieczna jest pomoc ortopedy, a niekiedy nawet zabieg chirurgiczny.

Wideo na temat: ćwiczenia wzmacniające
Dyskusje na temat: ćwiczenia wzmacniające
  • Re: mało jędrne ciało.

    Chyba trochę przesadzasz z tą 50 ale okej,Ty wiesz lepiej. Dla spokoju możesz zapytać dermatologa czy wszystko z Twoją skórą w porządku,jednak myślę,że nie powinnaś się aż tak załamywać. Rozumiem Cię doskonale,bo każda kobieta chce mieć ładne i jędrne ciałko,ale są gorsze tragedie na świecie. Proponuję Ci ćwiczenia,tylko nie areobowe a wzmacniające i rozciągające................coś co Chodakowska

  • Re: Bóle kręgosłupa- co radzicie?

    na kręgosłup najlepszy basen i ćwiczenia wzmacniające grzbiet. Tu ważna konsultacja z lekarzem, bóle kręgosłupa mogą być alarmem do innych dolegliwości

  • Re: Nie wciągajcie brzuchów. To zabija waszą kobiecość

    Może jakieś ćwiczenia wzmacniające intelekt?

  • Re: Jak skutecznie pozbyć się oponki na brzuchu

    Wyczytałam na daymynews.pl, że najskuteczniejsze w spalaniu oponki są ćwiczenia areobowe tętnem tak ok. 140. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha podobnież słabo wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej, przez co mięsień rośnie, tłuszczyk zostaję i przez to brzuch optycznie wydaje się większy,

  • Re: Opowiedziała o swojej przygodzie z odchudzaniem

    Proszę państwa ta pani ma 25 lat ,w tym wieku łatwo jest zrzucić kilogramy. Kiedy ma się 50 lat, nie zaleca się biegania kobietom , które wczesniej tej formy ćwiczenia nie robiły, ,najlepiej jest jeżdzic na rowerze, pływać, łyżworolki, chód, ćwiczenia wzmacniające mięśnie, bo szaleje osteoporoza.

  • Re: Jak skutecznie pozbyć się oponki na brzuchu

    Wyczytałam na daymynews.pl, że najskuteczniejsze w spalaniu oponki są ćwiczenia areobowe tętnem tak ok. 140. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha podobnież słabo wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej, przez co mięsień rośnie, tłuszczyk zostaję i przez to brzuch optycznie wydaje się większy, Też spotkałam się z taką opinią, tyle, że mi ją przedstawił trener na siłowni, czyli coś w tym musi

  • Re: Już nie udaję twardzielki

    Jeśli ktoś liczy TYLKO na masaż/bańkę itp. wyląduje w cierpieniach na stole (jak ja).Jeśli zadba o siebie :basen,ćwiczenia rozciągające i wzmacniające mięśnie głębokie,mniej siedzenia,prawidłowe dźwiganie... to może liczyć na uniknięcie zabiegu .Wiele osób idzie na okresową rehabilitację i wraca do starych nawyków myśląc,że już mają zdrowy kręgosłup do końca życia.

  • Re: Jak skutecznie pozbyć się oponki na brzuchu

    Wyczytałam na daymynews.pl, że najskuteczniejsze w spalaniu oponki są ćwiczenia areobowe tętnem tak ok. 140. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha podobnież słabo wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej, przez co mięsień rośnie, tłuszczyk zostaję i przez to brzuch optycznie wydaje się większy, Też spotkałam się z taką opinią, tyle, że mi ją przedstawił trener na siłowni, czyli coś w tym musi

  • Re: Już nie udaję twardzielki

    często promieniuje. Wprowadza to w błąd pacjenta, ale także niedoświadczonych lekarzy. Miałem dyskopatię i problem rozwiązują nie środki przeciwbólowe, ale systematyczne ćwiczenia- pływanie i inne wzmacniające mięśnie brzucha. Bańka chińska to raczej rozluznia i relaksuje. Pozdrawiam cierpiących.