• Informacje na temat:

    ćwiczenia na uda i pośladki w domu

Artykuły na temat: ćwiczenia na uda i pośladki w domu
  • Proste ćwiczenia na mięśnie ramion

    Obwiśnięta skóra, popularne motylki, zwiotczałe mięśnie, a wręcz ich brak - tak często wyglądają kobiece ramiona. Trenujemy pośladki, brzuchy i uda, a o tej części naszego ciała systematycznie(...) ćwiczenia możecie wykonać w domu!

  • Ćwiczenia, które możesz wykonywać codziennie

    Wszystkie chcemy być fit, ale dbanie o formę to często nie lada wyzwanie. Dzielenie obowiązków między pracę, rodzinę i ćwiczenia wymaga dużej motywacji. Mamy propozycję dla kobiet, które w natłoku codziennych obowiązków nie znajdują czasu na aktywność fizyczną.

  • Jędrne pośladki, płaski brzuch w trzy tygodnie

    Poznaj nasz specjalny program, dzięki któremu możesz wymodelować ładne kształty swojej pupy i pozbyć się fałdek na brzuchu. Pomogą ci w tym balsamy ujędrniające, maski do ciała i ćwiczenia.

  • Menopauza bez dolegliwości - zioła, suplementy, ćwiczenia

    ...2 razy w tygodniu, po minimum 30 min. Możesz trenować sama lub zapisać się na zajęcia grupowe. Ćwiczenia aerobowe pomogą zachować sylwetkę Trening ABT to zajęcia łączące ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi, wykonywane w rytm energicznej muzyki. ABT to skrót od angielskich słów oznaczający brzuch, pośladki, uda. Bo głównie na tych partiach ciała ćwiczenia pomagają spalić tkankę tłuszczową...

  • 20 sposobów na supertrening w domu

    ...piersiowej. Zatrzymaj ruch na 1-2 sekundy i wyprostuj ręce do pozycji wyjściowej. Powtarzaj. W czasie ćwiczenia trzymaj plecy wyprostowane, a łopatki ściągnięte do kręgosłupa. 3. Obwody na spalanie tłuszczu Chcesz szybko spalać tkankę tłuszczową? Wykonywanie ćwiczeń siłowych w szybkim tempie i bez przerw na odpoczynek między poszczególnymi ćwiczeniami zamienia trening siłowy w trening...

  • Fitness w domu

    ...kręgosłupa. Koszt: ok. 80 zł. Zalety kołyski? Można ją złożyć i schować pod łóżko lub do szafy. Orbitrek i rowerek na kondycję Rowerek trenuje łydki, uda i rzeźbi pośladki, zwiększa pojemność płuc(...)By schudnąć, zyskać zgrabną figurę i dobry humor, nie trzeba koniecznie ćwiczyć w fitness klubie. Można gimnastykować się w domu, używając rozmaitych przyrządów, które wzmacniają ogólną kondycję...

  • Fitness w domu

    ...o wadze 1-2 kg. Przeciwwskazania: zespół bolesnego barku. Orbitrek i rowerek na kondycję.   Rowerek trenuje łydki, uda i rzeźbi pośladki, zwiększa pojemność płuc, wzmacnia kondycję. Opór, jaki(...)By schudnąć, zyskać zgrabną figurę i dobry humor, nie trzeba koniecznie ćwiczyć w fitness klubie. Można gimnastykować się w domu, używając rozmaitych przyrządów, które wzmacniają ogólną kondycję...

  • Wymodeluj pupę!

    Prezentujemy zestaw ćwiczeń, który pozwoli ci osiągnąć piękne i zgrabne pośladki.

  • Twój ruch

    Wiemy, że powinnyśmy być aktywne fizycznie bez względu na wiek, bo wtedy będziemy zdrowsze, sprawniejsze, zgrabniejsze. Ale zacząć ćwiczyć i robić to regularnie nie jest łatwo. Jak pokonać wewnętrzny opór? Specjalnie dla TS Ewa Chodakowska, instruktorka, której udało się namówić tysiące Polek do codziennego treningu, przedstawia swoje metody walki z wymówkami. To działa!

  • Kondycja to więcej sił do życia

    ...- 80. WYSZCZUPLAMY NOGI Smukłe uda i łydki zapewnią ćwiczenia nie powodujące przyrostu mięśni, zmniejszające zaokrąglenia łydek i ud oraz pobudzające krążenie krwi w nogach. Gimnastyka w wodzie(...) zwalczyć, trzeba wybrać takie dyscypliny, które umożliwiają pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitisu na udach, a jednocześnie wzmocnią i ujędrnią pośladki. Pływanie - zmusza do napinania...

Dyskusje na temat: ćwiczenia na uda i pośladki w domu
  • Re: Ćwicz uda i pośladki

    A ja ćwicze codziennie w domu, matka przed telewizor i juz. Super, bardzo to lubie i relaksuje mnie to. Uważam że duzo cwicze na posladki ale i tak do ideau im jeszcze brakuje. A wiec uważam ze nie jest tak latwo sprawic aby nasze posladki staly sie jak te u brazylijki, one to juz chyba genetycznie maja super tyłki. Jeśli znacie jakieś mega dobre ćwiczenia na posladki podzielcie sie tym na forum.

  • Re: Ćwicz uda i pośladki

    A ja ćwicze codziennie w domu, matka przed telewizor i juz. Super, bardzo to lubie i relaksuje mnie to. Uważam że duzo cwicze na posladki ale i tak do ideau im jeszcze brakuje. A wiec uważam ze nie jest tak latwo sprawic aby nasze posladki staly sie jak te u brazylijki, one to juz chyba genetycznie maja super tyłki. Jeśli znacie jakieś mega dobre ćwiczenia na posladki podzielcie sie tym na forum

  • Re: Ćwicz uda i pośladki

    Dobra dieta, ćwiczenia i suplementacja- sukces gwarantowany, bez photo shopa!! Tylko trzeba się ruszyć z domu! Niestety - lenistwem nie osiągnie się niczego. ~asia - idź lepiej 2x w tygodniu na siłownię, efekty zobaczysz już po 2 miesiącach!!! dużo ciekawych informacji znajdziesz na forum dla kobiet dotyczącym ćwiczeń, diety itp.:http://www.sfd.pl/Ladies_SFD-f403.html