• Informacje na temat:

bornholm wycieczki

Artykuły na temat: bornholm wycieczki
  • Bornholm -  żagle na obcasach

Statystycznie na wyprawach żeglarskich kobiety stanowią 20 proc. załogi. Większości z nich, tak jak mnie, mężczyźni wyjmują ster z ręki. By to zmienić wyruszam w rejs Bornholm. Załoga: 100 proc. kobiet...

• ...gondolowej. I tyle było naszej wycieczki.  Ale poza tym super było. Wypoczęłam, nabrałam dystansu do świata, parę rzeczy sobie z dzieciakami poukładaliśmy, zaplanowaliśmy naszą współpracę :) A z innej(...) na wybrzeże Bałtyku na Bornholmie, spokojny jak Bałtyk w bezwietrzny dzień i pełen dobrych dni.

• Zapatrzeni w historię

...z rdzennymi ludami Ameryki, zawdzięcza utrzymanie. Latem zaprasza wycieczki do swojej wioski indiańskiej pod Jaworznem, zimą szyje pokrowce na noże, strzały, torebki na krzesiwo, ubrania wzorowane na strojach(...) historycznych szlakach słowiańskich, była już w Danii i na Bornholmie. Mogą ją podziwiać z bliska również turyści odwiedzający skansen na wyspie Wolin. Podobny duch towarzyszy większości...

• Nie lubię swojej pracy!

...lokalnego kółka rowerowego organizuje różne imprezy. W zeszłe wakacje na przykład wycieczkę na Bornholm, gdzie przez tydzień przepedałowała setki kilometrów. - Gdy wieczorem padam na nos, wskakuję na rower...

• Czas powrotów

...zdjecia na komputer, żeby podzielić się nimi w sieci (dostępne w mojej galerii, w albumach "Miejsca magiczne" - Bornholm i Siemiany oraz "Concordia 2010"), wspominam chwile ciągle jeszcze tak bliskie, że namacalne.  Bo jest co wspominać - Tygodniowy pobyt na Bornholmie, kilkudniowy relaks w Siemianach i Zlot Skautów Europy Środkowej pod Budapesztem. A przecież to jeszcze nie koniec. Jeszcze za kilka dni...

• Uzależnione od miłości

...na Bornholm", krzyczy pod jej oknem. Jadą. Poniedziałek, druga w nocy. "Zuza, wstawaj, chodźmy na most popatrzeć na Warszawę". Zuza jest pewna. To ten facet. Jeżdżą do jego kolegi na Mazury. Robert...

• Drugi dzień, a tu nadal pada! Pokój musieliśmy opuścić zaraz rano, bo właściciele wyjeżdżali. A w Darłówku i w Darłowie było pełno rzeczy do obejrzenia, nie mówiąc już o mojej chęci porobenia zdjęć! Najbardziej żałuję, że nie poszliśmy do elektrowini wiatrowej. Coś gdzieś wyczytałam, że ta jest największa, więc byłam okropnie ciekawa, czy jest większa, niż na Bornholmie widzieliśmy. No i że...

Dyskusje na temat: bornholm wycieczki
  • Re: Najpiękniejsze plaże Bałtyku

. Można popłynąć na wycieczkę statkiem np. na Bornholm (nota bene dość kosztowną) i co dalej? Zwiedzać nie za bardzo jest co. Miasteczka i miasta to jedna wielka budziarnia – jak na wiejskim odpuście. Moim zdaniem jedynie Świnoujście ma jakiś wygląd. I jak się podsumuje koszty pobytu – noclegi, jedzenie, wycieczki statkiem to wyjdzie niemało kasy. Przy dojeździe z południowej Polski to już się nie