• Informacje na temat:

    bliznieta

Artykuły na temat: bliznieta
  • Uwierz dziś ludziom, że mają dobre intencje. Dziś samotne Bliźnięta mogą poznać kogoś, komu będą mogły zaufać. Otwórzcie się również starając się okazać...

  • Posłuchaj dziś rad innych zanim popełnisz jakieś głupstwo. Samotne Bliźnięta mogą chcieć się związać z jakąś osobą o niepewnej reputacji, a te w parach...

  • Beyonce urodziła bliźnięta!

    Piosenkarka i jej mąż powitali na świecie swoje kolejne dzieci. Chcieli utrzymać ten fakt w tajemnicy.

  • Merkury i Słońce w Bliźniętach to znak, że pora działać! Wzrasta siła woli i wiara w siebie. Wymarzone projekty, dzięki wytrwałości, wejdą w fazę realizacji....

  • Wenus w Bliźniętach obiecuje piękny czas dla miłości, spełnienie marzeń, ożywienie towarzyskie i okazje do zrobienia dobrego interesu. W relacjach rodzinnych...

  • Rozwiążesz stare i nowe problemy, zrealizujesz z niebywałą lekkością prywatne i zawodowe plany. Słońce i Mars w przyjaznym Lwie to gwarancja umiejętności...

  • Gwiazdy pomagają i… przeszkadzają, więc przygotuj się na zmiany, zawirowania i wytrwałą pracę, bo Słońce i Mars w Pannie wymagają solidności. Jasny punkt...

  • Mars i Wenus do połowy miesiąca spoglądają z Panny niezbyt przyjaźnie, testując trwałość związków uczuciowych i zawodowych. Zaciśnij zęby, przeczekaj,...

  • Mars w Wadze zapewni ci energię i wytrwałość, której czasem ci brakowało. Masz poparcie szefa w pracy i uznanie ze strony kolegów. Poszerzysz horyzonty,...

  • Słońce i Merkury w Strzelcu sprawią, że w twoim życiu będzie się działo. To, co zdobędziesz i zmienisz, okaże się trwałe. Wpadną ci do głowy szalone pomysły...

Wideo na temat: bliznieta
  • Znamy imiona dzieci Beyonce i Jaya Z! To Rumi i Sir

    Znamy imiona dzieci Beyonce i Jaya Z! A to dlatego, że para postanowiła je zastrzec. Bliźnięta to Rumi i Sir. Gwiazda niedawno opuściła z dziećmi szpital. Lato celebryci spędzą w ekskluzywnej posiadłości. (Cover Video/X-news)

  • Gwiazdy z bliźniaczym rodzeństwem. Podobni?

    Panuje moda na bliźnięta. Niedawno przyszły na świat dzieci Beyonce i Jaya Z oraz George’a i Amal Clooneyów. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę z tego, że w show-biznesie nie brakuje celebrytów z bliźniaczym rodzeństwem. Scarlett Johansson może pochwalić się przystojnym bratem Hunterem, a Vin Diesel… zupełnie niepodobnym bratem Paulem. Zobaczcie które gwiazdy nie urodziły się same.

  • Madonna otrzymała zgodę sądu na adopcję

    Madonna przygarnie bliźnięta z Malawi. Gwiazda pod koniec stycznia zaprzeczała pogłoskom na ten temat. Teraz jednak otrzymała oficjalną zgodę sądu. Esther i Stella będą kolejnymi dziećmi z Malawi, które adoptowała Madonna. W 2006 roku przysposobiła także chłopca - Davida, a w 2009 dziewczynkę - Mercy. 58-letnia piosenkarka jest też matką biologiczną Lourdes i Rocco. (Cover Video/x-news)

Dyskusje na temat: bliznieta
  • :)

    :)

    Kobieta bliznieta i mezczyna wodnik, nic dodac nic ujac, mnie sie sprawdza ten horoskop, mimo iz srednio wierze w takie bzdury ;)ale dobrze, ze tu sie sprawdza, to juz cos hehe.

  • Re: Beyonce urodziła bliźnięta!

    Amerykański portal US Weekly także jest przekonany, że bliźnięta są już z rodzicami. Zagraniczne media podkreślają, że mają sprawdzone informacje. Czytaj więcej na http://www.styl.pl/newsy/gwiazdy/news-beyonce-urodzila-bliznieta,nId,2407150#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=other

  • Re: Czy syn może być szczęśliwy z bezpłodną kobietą?

    moja synowa z medycznego puktu widzenia nie powinna wogole zajsc w ciaze, wnuczka urodzila sie kiedy nie bvyli malzenstwem, obecnie po uregulowaniu spraw osobistych urodzly sie bliznieta....wiec spokojnie, nie wtracac sie do mlodych...nawet jesli nie beda mieli dzieci , to przeciez mozna adoptowac i dac serce jakiejs sierotce...

  • Re: Ten spór trwa już 40 lat!

    Jest kwestia ktore jest pierworodne. Bliznieta nie wychodza z macicy parami.

  • Re: Bliźniaki - fenomen natury

    Czyli dwujajowe to nie sa bliznieta, tylko rodzenstwo splodzone w tym samym czasie.

  • Re: Znane mamy i ich bliźniaki

    Bliznieta rodza sie naogol po sztucznym zaplodnieniu.

  • Re: NASA zaktualizowała Znaki Zodiaku pierwszy raz od ponad 2000 lat!

    Całe życie żyłem w kłamstwie ! Tak myslalem ze cos mi tu nie gra w horoskopie bo nic nie pasuje i sie nie sprawdza . A ja zamiast bliznieta to jestem byk .

  • Re: Jennifer Lopez nie traktuje zbyt poważnie związku z Drakiem

    ze tez w takim nasiaknietym uzywkami organizmie,wlacznie z narkotykami jeszcze moze powstac zycie ,i urodzic bliznieta ,bo to tylko pozor jej urody i jeszcze w dodatku zdrowe dzieci

  • Re: Victoria Beckham...

    Nie wiem czy to przez operacje czy zbiegi okolicznosci albo zabiegi okolicznosciowe wygladaja jak bliznieta. I nie mam na mysli Danny devito i Arnolda Schwarzenegera.

  • Re: Aneta zając o przyjaźni z Mikołajem Krawczykiem

    Ile kobiet by się załamało. Zostac sama z maleństwami, w dodatku bliznieta. Włodarczyk to demon kobieta, wszystko przez nią, żeby nigdy szczęscia nie zaznała. Przez nią dzieci nie wiedza co to ojciec na codzień. Niedzielny tata to nie to samo, choćby był najlepszy. Ma ich na sumieniu wredna @ AW.