• Informacje na temat:

    alimenty nie placi

Artykuły na temat: alimenty nie placi
  • Jak wyegzekwować alimenty

    ...płacił alimenty. Orzeczenie sądu o przyznaniu alimentów ma klauzulę wykonalności. Dzięki temu, jeśli ojciec dziecka zalega z płatnością choćby miesiąc, możemy złożyć wniosek do komornika(...). Warunkiem takiego wpisu jest wysłanie do ojca dziecka wezwania do zapłaty na specjalnym formularzu rejestru. Często samo otrzymanie takiego dokumentu sprawia, że ojciec zaczyna płacić alimenty. Od...

  • Louis Tomlinson będzie płacił alimenty. Ogromne

    Gwiazdor zespołu One Direction dziś jest milionerem. Pytanie, czy jako ojciec również nim będzie. Odpowiedź wcale nie jest taka oczywista.

  • Alimenty to nie prezenty – Runda II

    ...1451 złotych – tyle musi zarabiać samotna matka z jednym dzieckiem, żeby uzyskać świadczenie z Funduszu Alimentacyjnego. Jeśli jej dochody wzrosną o choćby złotówkę, straci prawo do świadczenia. O zmianę tego prawa i dostosowanie wysokości progu dochodowego do obecnej płacy minimalnej walczy Stowarzyszenie Dla Naszych Dzieci.

  • Zaległe alimenty: Jak je odzyskać?

    Były mąż uchyla się od płacenia na dziecko? Warto poznać najskuteczniejsze sposoby na zmuszenie go do wypełniania tych zobowiązań.

  • Charlie Sheen płaci swoim byłym żonom po 55 tys. dolarów miesięcznie

    ...50-letni aktor ma sześcioletnie bliźnięta Boba i Maxa razem z Brooke Mueller oraz córki Sam i Lolę z Denise Richards. Charlie wyznał, że płaci obu kobietom astronomiczne sumy.

  • Alimenty

    O nieodpowiedzialnych rodzicach i społecznym przyzwoleniu na niepłacenie alimentów. Jak to wpływa na sytuację dzieci? Czy przywrócony zostanie Fundusz Alimentacyjny? Kto ma płacić jak matka, czy ojciec nie chce?

  • Alimenty na dzieci: Jak uzyskać więcej pieniędzy?

    Gdy rosną wydatki na dziecko, żądaj wyższych alimentów! Pierwsze kroki skieruj do sądu. Gdyby jednak ojciec uchylał się od płacenia, nie zostaniesz bez środków do życia.

  • Dla rodzica samotnie wychowującego dziecko liczy się każdy grosz. Często jest więc zmuszony do bezwzględnego egzekwowania alimentów. Niestety, ich uzyskanie nie zawsze jest proste.

  • Alimenty od dziecka. Kiedy się należą?

    ...alimenty są płacone przez rodzica na małoletnie dzieci, ale można się ich domagać również od innej najbliższej rodziny. - A co to znaczy? - Małżonek, który jest w niedostatku, powinien najpierw wystąpić o alimenty od byłego małżonka. Jeśli go nie ma (lub nie może spełnić obowiązku), rodzice mogą domagać się pomocy finansowej od dzieci - jeśli dzieci mają możliwości finansowe, by im pomóc. - A gdy...

  • Problem: Alimenty na ręce córki

    Od prawie 3 lat jestem rozwiedziona. Mam 17-letnią córkę. Były mąż płaci alimenty. Alimenty są dość wysokie, ponieważ jest bardzo dobrze sytuowany. Ostatnio mąż wymyślił, że jak córka skończy 18 lat , to nie będzie płacił alimentów na moje ręce tylko będzie dawał je córce.

Wideo na temat: alimenty nie placi
  • Ilona Felicjańska: Zostawiłam dzieci mężowi, aby zawalczyć o siebie

    Ilona Felicjańska przyznała, że wiele plotek krążących na jej temat jest kłamstwem. Modelka zdementowała doniesienie o tym, że to ona zostawiła swoje dzieci mężowi i płaci mu alimenty. Kobieta przyznała, że musiała wyprowadzić się z domu, aby dokończyć terapię odwykową i zawalczyć o samą siebie. Felicjańska przyznała, że obecnie mieszka z byłym mężem. - To najlepsza sytuacja z możliwych, choć nie

Dyskusje na temat: alimenty nie placi
  • Re: Gdzie poznać normalnego faceta?

    z reguly ma juz zobowiazania (rozwodnik lub placi alimenty) ,wiec musisz najpierw sie zastanowic czy chcesz miec faceta ktory ma juz dzieci ,czasem zdarzaja sie przypadki ze facet jest po rozwodzie(...)Witam ,wedlug mnie ,facet powinien miec wlasne mieszkanie ,jesli mieszka z rodzicami do 25 to juz jest dupa z niego ,bo maminsynek ,albo jest niezaradny i nie umie nic zrobic wiec bedziesz kolo tego

  • Re: Jak wyegzekwować alimenty

    U mnie matka placi na dziecko mimo iz nie chciala wpacac pieniedzy. komornik znalazl sprytny sposob na wyegzekwowanie kasy i teraz mam regularnie

  • Re: Czy moja koleżanka jest socjopatką?

    moja przyjaciolka jest taka ze biorac slub myslala ze bedzie sie bawic w dom a teraz nic jej z tego nie wyszlo wszystko wziela rozwod maz placi alimenty

  • Re: Matki detektywki

    nie mieszkam w Polsce ,mieszkam zagranica i tu sie placi alimenty do 18 roku zycia ,i tak powino byc w Polsce ,

  • Re: Czy warto się wiązać z facetem, który ma już dziecko?

    ewentualne (z nim) dzieci będziecie musieli się dzielić mężem/ojcem z jakąś inną rodziną. Tylko dlatego, że facet nie dogadał się z mamusią własnego dziecka. Moja rada: kończ znajomość, przebolej i zaczynaj żyć z czystym kontem. A co jesli to facet wychowuje dziecko i byla zona placi na dziecko alimenty ?

  • Re: Nigdy ze mną nie rozmawiasz...

    matko, co za chory I toksyczny zwiazek. Natychmiast zostaw tego palanta. Znajdz sobie innego, ktory wie co to znaczy byc mezczyzna. A to zero, zwany dzis twym mezem, niech chociaz alimenty placi. On cie nie kocha, ani nie szanuje. nie wiem nad czym sie w ogole zastanawiasz. Trzeba bylo tak postapic natychmiast, a nie pozyczac. Dno intelektualne, fuj

  • Czy to jest normalne ?

    dorosly syn ciagnie na wszystko na co tylko sie da a ojciec niczego nie potrafi odmowic , bo od kilku lat jest zmanipulowany przez synalka . Wspomne rowniez , ze placi wysokie alimenty i oprocz tego inne rzeczy . A do naszego zwiazku i mieszkania nie wklada prawie nic . Ile tak jeszcze mozna wytrzymac ? Czy to jest wedlug Was normalne ?

  • Re: Matki detektywki

    to znajdź sobie lepszą pracę, jak ci nikt nie pomaga ? śmiechu warte i tyle w temacie, znam taką mamuśkę dzieciom zabrania kontaktów z ojcem, ojciec placi regularnie alimenty, kobieta drze kasę i nie tylko z różnych instytucji a dookoła łazi i paple jaka biedna i ojciec nie płaci na dzieci

  • Re: jestem w związku z żonatym facetem

    ja jestem w zwiazku zonatym facetem i nie czuje sie jak szmata choc boli mnie ze jestem ta nieoficjalna bo on z zona nie zyje od dawna a maja male dzieci raczej co do niej mnie nie klamie bo bylam swiadkiem rozmow z nia widzialam przelewy z banku ze placi w tytule alimenty wiec tutaj raczej nie klamie ale wlasnie boje sie tego ze jesli zdradza zone to pewnie zdradzi i mnie:( no chyba ze jesli

  • Re: Macierzyństwo? To nie dla mnie

    PO ILU LATACH UMARZANE BEDA ALIMENTY? (zadluzenie) ZA CHOLERE NIE MOGE ISC DO PRACY LEGALNEJ..... BABA DECYDUJE CZY CHCE CZY NIE CHCE MIEC DZIECI SKROBANKA TABLETKI WKLADKA -- A FACET MUSI BYC JASNO WIDZEM CZY OSZUKUJE GO ZONA CZY NIE, MOZE SMIALO SLYSZY I PLACI --- JUZ NIE MOWIE O BABACH W KRZAKACH PRZY WINIE... CO CHCE MEZA ZLAPAC UDAJAC JAKA ONA ROWNA I ZA SKARBY ZADNE BY DO